00:17|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 21 تیر 1396 - 00:45
کد خبر: 6656

سردار خرم: رسانه ها بر روی زمین های ارتش تمرکز داشته باشند/ از نابودی این زمین ها جلوگیری شود

سردار خرم در جمع خبرنگاران با اشاره به زمین های ارتش که جزئی از تنفسگاه شهر محسوب می شوند، خواستار تمرکز رسانه ها بر روی آن ها شد.

سردار خرم: رسانه ها بر روی زمین های ارتش تمرکز داشته باشند/ از نابودی این زمین ها جلوگیری شود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، پادگان لشکر 64پیاده ارومیه از لشکرهای وابسته به نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با پیگیری های دولت قبلی و مجوز رهبر انقلاب اسلامی ایران حدود چهار سال پیش تخلیه شده است.

لشکر 64 ارومیه که یکی از مکان های مهم برای مردم ارومیه به شمار می رود، زمانی برای تفکیک آن، اخباری در فضای مجازی و واقعی منتشر شد که منجر به واکنش بسیاری از مسئولان، خبرنگاران و همچنین مردم شد.

این واکنش ها به دنبال خود، کمپینی را با نام ( کمپین مخالفت با تفکیک اراضی ارتش) راه اندازی کرد و سبب شد موضوع نسبت به گذشته بولدتر شده و مخالفت همه را به گوش مسئولان مربوطه برساند.

با گذشت روزها و ماه های بسیار از این ماجرا، همچنان این مسئله مهم بوده و باید مورد توجه قرار بگیرد؛ چنانکه سردار خرم نیز در نشست خبری که در 19 تیرماه 96 برگزار شد از رسانه ها خواستار توجه بیش از پیش به این زمین ها شد.

وی ادامه داد: چراکه زمین های ارتش تنفسگاه شهر به شمار رفته و برای جلوگیری از آسیب به این زمین ها، رسانه ها باید یکی از اولویت خبری خود را، این زمین ها قرار دهند.

ارتش یکی از میراث های باقی مانده است که هر چند یکبار جنجال بسیاری را در بین مردم و مسئولان راه می اندازد، چراکه این مهم، برای تک تک مردمی که در ارومیه زندگی می کنند ارزشمند بوده و نباید به هیچ وجه به آن بی توجهی گردد.

بهتر است هر شخص و مسئولی که به فکر جلب نظر مردم هستند، دست از زمین های ارتش برداشته و از احساسات مردمی سوء استفاده نکنند؛ چراکه این مکان برای یکایک ما اهمیت داشته و استفاده نابه جا از آن سبب می شود که مردم نه تنها راضی نباشند بلکه بی اعتماد نیز شوند.

آسیب به خاطره انگیزترین لشکر 64 پیاده ارومیه، عدم رسیدگی به آن و بلاتکلیف ماندن این زمین ها، سببب ناراحتی همه، می شود.

حال، با تاکید فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، بر توجه و تمرکز رسانه ها و اصحاب رسانه ها به زمین های ارتش و جلوگیری از مسکونی شدن آن، ما نیز وظیفه خود دانستیم که قلم به دست شده و قدمی در این راه برداریم، تا به سوء استفاده گران بفهمانیم که هیچ وقت اجازه تفکیک تنفسگاه شهر و نابودی آن را نخواهیم داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید