22:56|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1396 - 00:07
کد خبر: 6637

پروازهای فرودگاه ارومیه به ندرت با تاخیر مواجه می شود

پروازهایی که از ارومیه انجام می شوند به ندرت با تاخیر مواجه می شوند و اکثرا به موقع حرکت می کنند و در نهایت 1 الی 2 درصد پروازها با تاخیر مواجه می شوند.

پروازهای فرودگاه ارومیه به ندرت با تاخیر مواجه می شود

کمال پرهیزکار مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص تاخیرهای مکرر در پروازهای ورودی به فرودگاه ارومیه اظهار داشت: تاخیر پروازها به خود شرکت های هواپیمایی مربوط است و پاسخگویی در این زمینه به سازمان های نظارتی برعهده آن شرکت ها است ولی ما طبق قانون اقدام و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی شرکت های هواپیمایی آن را به سازمان هوا پیمایی کشور گزارش می کنیم.

وی ادامه داد: سازمان هوا پیمایی کشور برابر مقررات و قوانینی که وجود دارد با شرکا های هواپیمایی برخوردهای لازم را انجام می دهد و ما به عنوان فرودگاه ملزومات نشست و برخواست های هواپیماها را تامین می کنیم.

پرهیزکار تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشور به عنوان ناظر بر عملکرد فرودگاه های کشور و شرکت های هواپیمایی است و در صورت مشاهده کوتاهی در کار برخوردهایی را با هر دو سازمان و نهاد  انجام می دهد.

 مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان غربی در خصوص اصلی ترین علت تاخیر پروازها عنوان کرد:  اکثر پروازها تاخیر در ورود به فرودگاه مقصد هستند بطور مثال پروازی که در چندین فرودگاه فرود می آید و در هر کدام به صورت جزئی دارای تاخیر می باشد که در نهایت تمامی تاخیر روی هم جمع و باعث ایجاد زمان زیاد تاخیر در مقصد می شوند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: پروازهایی که از ارومیه انجام می شوند به ندرت با تاخیر مواجه می شوند و اکثرا به موقع حرکت می کنند و در نهایت 1 الی 2 درصد پروازها با تاخیر مواجه می شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید