11:35|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 18 تیر 1396 - 01:06
کد خبر: 6624

تخلف از اول خلقت وجود داشته است/ هیچ اشتغالی بدون در نظر گرفتن بیمه تامین اجتماعی مفهومی ندارد

در نشست خبری مدیرکل استان با اصحاب رسانه مطرح شد که چرا بعضا شاهد تخلفات در ادارات می باشیم که مدیرکل اعلام نمودن تخلف از اول خلقت وجود داشته چرا که انسانها با سرشت شیطانی در مقابل انسانها با سرشت الهی وجود داشته اند و برای کارگزاران نظام این امر مهم است که جلوی تخلف را بگیرند و در صورت تخلف نسبت به شناسایی و برخورد قاطعانه اقدام نمایند که مجموعه اداره کل استان در این زمینه کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده است

تخلف از اول خلقت وجود داشته است/ هیچ اشتغالی بدون در نظر گرفتن بیمه تامین اجتماعی مفهومی ندارد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، مقصود مقدمی کیا مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: امسال با توجه به شعاری که رهبر آن را برگزید ماموریت های سازمان نیز بیشتر شد.

وی با بیان این که هیچ اشتغالی بدون در نظر گرفتن بیمه تامین اجتماعی مفهومی ندارد افزود: در تمامی کارگروه هایی که مرتبط با تامین اجتماعی است عضو بوده و باید نظر دهیم.

مقدمی کیا ادامه داد: هدف از ایجاد تامین اجتماعی سه منظر بیمه شده، کارفرما و دولت است که در واقع سازمان، حالت سه جانبه گرایی به موضوع نگاه کرده و به دنبال حل بعضی مسائل در کشور هستیم.

وی با اشاره به این که بیمه از نظر لغوی از کلمه "بی" آمده و به معنی ترس است عنوان کرد: برای رفع این ترس و حل مشکلات، بیمه به وجود آمد و مسئولیت اتفاقات به عهده بیمه ها گذارده شد.

مقدمی کیا بیان کرد: همه افرادی که می خواهند با ما مشارکت داشته باشند ما نیز وظیفه داریم که دغدغه های خود را از بین برده و راحت باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی تصریح کرد: اگر انتظارات افراد در بیمه رفع نمی شود بیمه مسئولیت داشته و باید همه آن ها را رفع نماید.

وی با بیان این که توسعه، کیفیت خدمات و سازمان پاسخگو، محیط سالم، تامین کارگر برخوردار از ماده 90، سلامت روحی و فکری، تولید بیشتر با ضایعات کم می توان به دولت نیز کمک کرد اظهار کرد: این ها اقداماتی است که اهداف بیمه در آن ها تعریف شده است.

مقدمی کیا ادامه داد: نتیجه این همه اهداف و فعالیت این بود که اکنون 55 درصد از آحاد کشور زیر پوشش تامین اجتماعی است.

وی با بیان این که در افق 1404 هدف گذاری کرده ایم که به هدفی مشخص برسد و سازمان پویا، پایدار و چابک داشته باشیم گفت: می خواهیم سازمانی به روز و آنلاین باشیم و لذا اکنون پنج طرح در این سازمان در حال اجراست.

مقدمی کیا افزود: سازمان تامین اجتماعی به دنبال پاسخ به دغدغه ها، رفع آن ها و چالش های موقت و دائمی مردم است، تعهدات کوتاه مدت و تعهدات بلند مدت، درمان و کمک ها و مقرری بیمه کاری از اقداماتی است ک می خواهیم با استفاده از آن ها به اهداف خود برسیم.

وی ادامه داد: در استان 16 شعبه داشته و شهرستان های اشنویه، شوط و پلدشت سه شهرستانی است که بیمه در آن ها شعبه نداشته و شعبه اقماری وجود دارد اما در صدد هستیم شعبه دائمی در آن ها ایجاد کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به این که بیمه شده های اصلی و تبعی ما یک میلیون و سی هزار نفر می باشد خاطر نشان کرد: یعنی 37 درصد جمعیت کلی و 59 درصد شهری تحت پوشش اند؛ چهار هزار نفر مستقیم از ما حقوق دریافت می کنند که شامل از کار افتاده، بازنشست و فوتی ها هستند.

مقدمی کیا عنوان کد: یک میلیون و 45 هزار نفر مستمری و بیمه شده اصلی در تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و حقوق دریافت می کنند؛ رتبه 5 کشور در 93؛ رتبه 2 کشوری 94 و رتبه 2 کشوری در 95 و آخر سال 95 رتبه برتر کشوری شدیم.

وی با بیان این که ابلاغ هارا برای هرچه سریع تر رسیدن و جلوگیری از تخلفات الکترونیکی خواهیم کرد ادامه داد: تخلف از اول خلقت وجود داشته چرا که انسانها با سرشت شیطانی در مقابل انسان ها با سرشت الهی وجود داشته اند و برای کارگزاران نظام این امر مهم است که جلوی تخلف را بگیرند و در صورت تخلف نسبت به شناسایی و برخورد قاطعانه اقدام نمایند که مجموعه اداره کل استان در این زمینه کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده است.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید