15:07|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 14 تیر 1396 - 01:13
کد خبر: 6603

آتش سوزی های امروز ارومیه خسارت جانی در پی نداشت

متاسفانه علی رغم تاکیدات فراوان هیچ یک از این کارگاه ها دارای کپسول های خاموش کننده آتش نبودند که این عامل باعث خسارت بیشتر و شعله ور تر شدن آتش شده بود.

آتش سوزی های امروز ارومیه خسارت جانی در پی نداشت

ابرهیم شاد قوشچی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز درخصوص آتش سوزی های رخ داده امروز در شهر ارومیه اظهار داشت: در محدوده پنجراه ارومیه آتش سوزی در زیرزمین قنادی واقع در پنجراه رخ داده بود که نیروهای  آتش نشانی از جایگاه شماره یک در عرض 4 دقیقه خود را به محل آتش سوزی رساندند، زیر زمین این محل که پر از کارتن بود که آتش گرفته و این وسایل سوخته اند که این حادثه خسارت مالی در پی داشته است.

وی در خصوص آتش سوزی صبا نان در خیابان مدرس نیز عنوان کرد: آتش گرفتگی این مکان ناشی از اتصال سیم کشی برق بوده که خسارت مال زیادی به بار آورده است ولی خوشبختانه هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

شاد قوشچی در پایان اشاره کرد: بلافاصله بعد از آتش سوزی ماموران آتش نشانی مستقر در شماره 6 خود را به محل حادثه رساندند و نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه تصریح کرد: متاسفانه علی رغم تاکیدات فراوان هیچ یک از این کارگاه ها دارای کپسول های خاموش کننده آتش نبودند که این عامل باعث خسارت بیشتر و شعله ور تر شدن آتش شده بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید