12:58|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 14 تیر 1396 - 00:43
کد خبر: 6602

وضعیت اسفناک خیابان ابوذر لازمه توجه مدیران شهری

خیابان ابوذر در سطح ارومیه، یکی از پر رفت و آمدترین خیابان های شهر به شمار رفته و به دلیل این که ورودی کلانشهر نیز محسوب می شود، انتظار می رود که رسیدگی به این منطقه در اولویت برنامه های شهرداری قرار گیرد.

وضعیت اسفناک خیابان ابوذر لازمه توجه مدیران شهری

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ارومیه شهری است که در چند سال اخیر با آمدن برخی از مدیران اندیشمند رو به مدرن بودن و الگوبرداری از کشورهای اروپایی برای احداث زیرساخت های ویژه و جدید و تغییر چهره شهر قدم برداشته است.

پس از به روی کار آمدن مسئولان برای مدیریت شهری وعده های بسیاری داده شده و برخی از آن ها عملی و برخی پشت گوش انداخته شده است؛ مردم هم چاره ای نداشته و دست به چانه، منتظر اقدامات و وعده های نو از سوی مقامان مسئول هستند.

در این میان باید گفت که وعده هایی که عملی نشده اند سبب شده تا مردم کلانشهر ارومیه نیز به مدیران بی اعتماد بوده و دیگر صداقتی در صحبت های آنان مشاهده نمی کنند.

شهرداری یکی از سازمان هایی است که بیشتر از دیگر نهادهای دولتی با مردم ارتباط داشته و مردم نیز بیشتر از دیگر ارگان ها از شهرداری انتظار دارند، به همین سبب نیز وقتی مدر شهری به قول داده شده عمل نمی کند، نوعی ناراحتی و در دلها به وجود آمده و نگران از این که آینده شهر با پیگیری نکردن وعده ها، به کجا خواهد رفت.

چهره زشت خیابان ابوذر لازمه توجه مدیران شهری است

خیابان ابوذر در سطح ارومیه، یکی از پر رفت و آمدترین خیابان های شهر به شمار رفته و به دلیل این که ورودی کلانشهر نیز محسوب می شود، انتظار می رود که رسیدگی به این منطقه در اولویت برنامه های شهرداری قرار گیرد.

در این خیابان از قدیم الایام تعمیرگاه ها و مکانیک های بسیاری مستقر بوده اند ولی پس از گذشت سال ها و با روی کار آمدن شهردار کنونی ارومیه، قول هایی در رابطه با ساماندهی و تغییر چهره زشت شهر و تبدیل آن به بهترین شکل، داده شد.

ما هنوز اقدامی از سوی شهرداری برای رسیدگی به این منطقه را مشاهده نکرده ایم

ه.ص در گفت و گو با خبرنگار باریش که برای بازدید از منطقه، راهی ابوذر شده بود گفت: شهردار محترم تاکنون قول های زیادی برای ساماندهی این خیابان داده اند ولی ما اقدامی ندیدیم، هربار هم که به گوششان می رسانیم می گویند که پیگیری خواهیم کرد.

ساکنان ابوذر، همچون سکنه های مناطق بالاتر، انتظار توجه به منطقه خود را دارند

م.س نیز می گوید که وضعیت پیاده روها اسفناک است، تعمیرگاه ها این منطقه را به شدت آلوده می کنند، آقای شهردار قول داده بود تا مغازه های اینجا را به تجاری و فروش پوشاک و خوراک تبدیل کند و تعمیرگاه ها را به بیرون از شهر ببرد، پس کی عمل خواهند کرد؟ ساکنان ابوذر، همچون سکنه های مناطق بالاتر، انتظار توجه به منطقه خود را دارند

این سخنان درحالی است که مردم در ابهام هستند و هنوز از مدیران شهری انتظار عمل به قول هایشان را دارند؛ همچنان تکلیف منطقه ابوذر مشخص نیست، شاید هم صاحبان مغازه تن به این کار نمی دهند، درحالی که اکنون باید برای زیباسازی شهر، استفاده از امکانات زیباسازی برای جذب توریسم و مدیریت، مردم و مسئولان تعامل داشته وهمکاری کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید