15:49|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 13 تیر 1396 - 23:56
کد خبر: 6599

تمامی خانواده های عشایری تا 3 الی 4 سال آینده از پنل خورشیدی بهره مند می شوند

امسال 4000 پنل خورشیدی در استان آذربایجان غربی پیش بینی شده است که تا 3 الی 4 سال آینده برای هر خانواده عشایری یک پنل خورشیدی ارائه خواهیم کرد.

تمامی خانواده های عشایری تا 3 الی 4 سال آینده  از پنل خورشیدی بهره مند می شوند

بهرام زینال زاده ریاست امور عشایر استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت اختصاص دادن پنل های خورشیدی به عشایر استان جهت تامین برق اظهار داشت: این امکانات را برای امسال پیش بینی کرده ایم که با نور خورشید شارژ می شوند که هم روشنایی ایجاد می کنند و هم برای استفاده از شارژهای موبایل و دیگر وسایل الکترونیکی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون پیگیر آن هستیم و در مرحله مبادله موافقت نامه هستیم که به احتمال قوی حل خواهد شد و بعد از آن از طریق مناقصه با شرکت توافق کرده و نسبت به خرید پنل ها اقدام کرده و آن ها را در اختیار مردم می گذاریم.

بهرام زینال زاده تصریح کرد: امسال 4000 پنل خورشیدی در استان آذربایجان غربی پیش بینی شده است که تا 3 الی 4 سال آینده برای هر خانواده عشایری یک پنل خورشیدی ارائه خواهیم کرد.

این مقام مسئول در خصوص اخذ موافقیت این طرح گفت: موافقت و تامین اعتبار این طرح بر عهده سازمان برنامه و بودجه است و همچنین موافقت آن نیز انجام شده است و منتظر تخصیص بودجه هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید