15:49|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 13 تیر 1396 - 21:22
کد خبر: 6596

ارومیه در حسرت وجود یک شهربازی

دنیای بازی ارومیه که زمانی به مقصد به خانواده ها و جوانان شهر تبدیل شده بود هم اکنون به جولانگاه گرد و خاک تبدیل شده است.

ارومیه در حسرت وجود یک شهربازی

 به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ارومیه یکی از خوش آب و هواترین شهر های ایران است و می توان گفت که از این ظرفیت بالا به خوبی استفاده نمی شود، نبود امکانات اساسی و عدم توجه به این مبحث موجب عقب ماندگی های زیادی برای این شهر شده است.

یکی از عقب ماندگی ها و کمبودهای مهم نبود مکانی مناسب برای اوقات فراغت جوانان است، در سطح شهر ارومیه تنها یک شهر بازی وجود داشت که هم اکنون به محلی متروکه و ویران تبدیل شده است، حال سوال اینجاست که تنها شهر بازی موجود درداخل شهر ارومیه چرا به حال و روز افتاده است؟ عدم استقبال مردم یا عدم مسئولیت پذیری مسئولان؟

با اندکی تدبیر و تفکر می توان یافت که افزایش روحیه و شور و نشاط در میان جوانان رابطه ای مستقیم با وجود امکانات رفاهی و تفریحی مناسب دارد که بایستی این امکانات در داخل شهر ایجاد و همچنین از امکانات موجود باید محافظت نمود.

دنیای بازی ارومیه که زمانی به مقصد به خانواده ها و جوانان شهر تبدیل شده بود هم اکنون به جولانگاه گرد و خاک تبدیل شده است؛ عدم وجود این امکانات اولیه در کلانشهری همانند ارومیه قطعا تاثیری مثبت برروی جوانان این شهر در آینده برای استقبال از مواد دخانی همچون قلیان خواهد گذاشت و مسئولان باید متوجه این موضوع شوند که تنها راه جلوگیری از این اتفاق تاسف انگیز ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی در داخل محدوده ارومیه می باشد.

هم اکنون نیز شهر بازی اروم لند در دست ساخت است ولی افتتاح این پروژه هر روز به عقب تر می رود؛ شهر بازی ارومیه به نام اروم لند با وعده های چندین باره با زمان های افتتاح مختلفی عنوان شد ولی متاسفانه بعد از گذشت چندین مدت ضمن تمدید چندین باره زمان افتتاح، هم اکنون نیز زمان افتتاح آن معلوم و مشخص نیست.

اما در این میان آنچه که روشن و واضح می باشد باید هر چه سریعتر امکانات راهی مناسبی در شهر ارومیه به ویژه داخل محدوده شهر ایجاد کرد چرا که باید استفاده از و استقبال از مکانی با شرایط اقتصادی مردم نیز تا حدودی وفق باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید