14:12|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1396 - 01:36
کد خبر: 6588

طرح ساماندهی دستفروشان سطح شهر ارومیه ادامه دارد

به علت وضعیت معشیتی شهروندانی که از این طریق امرار معاش می کنند زیاد برخورد نمی شد ولی بازهم محل های مناسبی برای آن ها درحال ایجاد است تا خللی نیز برای درآمد آنها به وجود نیاید و همچنان طرح ساماندهی دستفروشان ادامه دارد.

طرح ساماندهی دستفروشان سطح شهر ارومیه ادامه دارد

عادل فتاحی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اشاره به طرح ساماندهی دستفروشان سطح شهر ارومیه گفت: شورای چهارم شهر در خصوص ساماندهی دستفروشان سطح شهرستان ارومیه به برنامه هفتگی ورود پیدا کرده و به صورت تابلو و بنر اطلاع رسانی بسیاری کرده است.

وی افزود: اکنون بازار هفتگی در کلانشهر ارومیه وجود دارد، در اکثر کشورهای اروپایی هفته بازار وجود دارد و این طرح نیز از این کشورها الگو برداری شده است.

فتاحی با اشاره به این که در 7 نقطه از شهر مکان های مناسب شناسایی شده ادامه داد: برای برپایی این بازارها مکان های مطلوبی در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: هماهنگی با نیروی انتظامی و دادگستری برای اجرای این طرح انجام شده تا نحوه برخورد با سد معبر به صورت مطلوب انجام بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته اقداماتی که در رابطه با دستفروشان در خیابان عطایی و چند خیابان دیگر نیز انجام داده ایم؛ اما به مرور زمان این دستفروشان بر اثر مهاجرت دوباره به سطح شهر بازگشته اند.

فتاحی تصریح کرد: در خصوص بازار برای کهنه فروشان شهر در خیابان البرز نیز مکانی تعیین شد و در اختیار آنان قرار گرفت؛ تمام افرادی که در سطح خیابان ها به فروشندگی مشغول بودند در این بازار گرد هم آمده اند و چهره های زشت را در صدد برچیده شدن قراردادیم.

وی اظهار کرد: به علت وضعیت معشیتی شهروندانی که از این طریق امرار معاش می کنند زیاد برخورد نمی شد ولی بازهم محل های مناسبی برای آن ها درحال ایجاد است تا خللی نیز برای درآمد آنها به وجود نیاید.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید