11:48|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 10 تیر 1396 - 23:21
کد خبر: 6577

متکدیان نقده برای اسکان و ساماندهی به ارومیه منتقل می شوند

با هماهنگی ارگان های ذیربط متکدیان را هنگامی که به دیگر شهرستان ها معرفی می کنیم و هزینه های حمل و نقل را می پردازیم تا به نقاط پیش بینی شده فرستاده شوند.

متکدیان نقده برای اسکان و ساماندهی به ارومیه منتقل می شوند

مهدی ثروت شهردار نقده در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با اقدامات این نهاد در رابطه با تکدی گری اظهار داشت: با هماهنگی ارگان های ذیربط متکدیان را هنگامی که به دیگر شهرستان ها معرفی می کنیم و هزینه های حمل و نقل را می پردازیم تا به نقاط پیش بینی شده فرستاده شوند.

وی ادامه داد: تعدادی افراد نیز وجود دارد که اسم آن را نمی توان متکدی گذاشت که برای آن ها نقاط و محل هایی با کانکس به نام گرمخانه پیش بینی کرده ایم تا در صورت وجود به ما معرفی کنند ولی تا به این لحظه هیچ موردی در این رابطه معرفی و مشاهده نشده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در رابطه با متکدیان اگر موردی در داخل شهر دیده شود ما با هماهنگی نیروی انتظامی و فرمانداری نقده به ارومیه فرستاده و در آن جا اسکان داده می شوند، متکدیان بایستی ساماندهی شوند که این از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) امکان پذیر است تا با شناسایی آن ها، این افراد را ساماندهی و شناسنامه دار کرد، شهرداری و شورای شهر نقده نیز در این مدت به افراد به بضاعت از طریق ماده 17 در قالب مساعدت کمک می کند که البته مبلغ بسیار ناچیزی است.

ثروت در پایان خاطر نشان کرد: در داخل شهر نقده متکدی دیده نمی شود و تا کنون نیز مشاهده نشده است که فردی  به تکدی گری بپردازد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید