14:12|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 10 تیر 1396 - 00:28
کد خبر: 6575

شروع کار ساخت پل گلستانه یک الی 2 ماه زمان می برد

عبور از روی پل گلستانه هم اکنون ممنوع می باشد ولی متاسفانه مردم با ریسکی که انجام می دهند از روی آن عبور می کنند در حالی که برای این راه، راه های جایگزین دیگری انتخاب و تعیین شده است.

شروع کار ساخت پل گلستانه یک الی 2 ماه زمان می برد

عبدالحسین علی اکبری مدیر کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص پل گلستانه بخش مرگور که بعد از وقوع سیل تخریب شده و هنوز بازسازی انجام نشده است گفت: عبور موقت هم اکنون از طریق راه های جایگزین در این مسیر وجود دارد، هم امنون در پی انتخاب مشاور با توجه به قیمت های داده شده هستیم و با استفاده از طرح های پیشنهادی مهندسان نسبت به ساخت این پل اقدام خواهیم نمود.

وی ادامه داد: شروع کار ساخت این پل زمانبر خواهد بود و حداقل یک الی 2 ماه شروع ساخت آن طول خواهد کشید که زمانبر بودن انتخاب پیمانکار و برگزاری مناقصه ها باعث طول شدن این روند می شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی تصریح کرد: عبور از روی پل گلستانه هم اکنون ممنوع می باشد ولی متاسفانه مردم با ریسکی که انجام می دهند از روی آن عبور می کنند در حالی که برای این راه، راه های جایگزین دیگری انتخاب و تعیین شده است ولی بخاطر طولانی بودن مسافت مردم از آن ها کمتر استفاده می کنند.

عبدالحسین علی اکبری در پایان تاکید کرد: عبور از روی پل گلستانه ممنوع است و اگر برای شخصی اتفاقی رخ دهد خود فرد مسئول این اتفاق می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید