11:36|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 07 تیر 1396 - 00:30
کد خبر: 6563

مقدار زیادی پول از تکدی گرها کشف شده است

اکثر تکدی گران از دیگر شهرها همانند اهواز به شهر بوکان مراجعه و به تکدی گری می پردازند ولی با پیشگیری های خوبی که انجام می شود روزانه در حدود 5 الی 10 نفر  دستگیر و تحویل مراجع قضائی می شوند.

مقدار زیادی پول از تکدی گرها کشف شده است

سعدی راد منش شهردار بوکان در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با آخرین اقدامات انجام شده برای مقابله با مشکل تکدی گری اظهار داشت: نیروهای مقابله با تکدی گری به همراه ماموران نیروی انتظامی روزانه فعال هستند و از ساعات اولیه صبح تا ساعات آخر شب نسبت به جمع آوری تکدی گرها عمل می کنند  و مقدار زیادی پول از تکدی گران کشف شده و ضبط شده است و به حساب بهزیستی و دادگستری واریز شده است.

وی ادامه داد: اکثر تکدی گران از دیگر شهرها همانند اهواز به شهر بوکان مراجعه و به تکدی گری می پردازند ولی با پیشگیری های خوبی که انجام می شود روزانه در حدود 5 الی 10 نفر  دستگیر و تحویل مراجع قضائی می شوند.

شهردار بوکان در خصوص مقایسه اقدامات امسال با سال قبل اظهار داشت: امسال نسبت به سال های گذشته اقدامات بیشتر شده است ولی با توجه به این بوکان شهری مهاجرت پذیر است تکدی گرها زیاد به این شهرستان مراجعه می کنند ولی خوشبختانه با اقدامات وسیع و پر سرعتی که انجام می شود در آینده ای جمع آوری تمامی آن ها به پایان خواهد رسید.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید