12:06|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 06 تیر 1396 - 22:41
کد خبر: 6560

اعتبارات و یارانه های سیل به تدریج به حساب مردم واریز می شود

کلیه واحدهای آسیب دیده تعیین خسارت شده اند و آوار برداری در نقاط روستایی به اتمام رسیده است ولی آوار برداری در نقاط شهری هم اکنون در دست اقدام است.

اعتبارات و یارانه های سیل به تدریج به حساب مردم واریز می شود

حمید نقی پور مدیر شهرسازی شهرستان نقده در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با آخرین اقداماتی که بعد از حادثه سیل نقده به وقوع پیوست اظهار داشت: کلیه واحدهای آسیب دیده تعیین خسارت شده اند و آوار برداری در نقاط روستایی به اتمام رسیده است ولی آوار برداری در نقاط شهری هم اکنون در دست اقدام است.
وی ادامه داد: اعتبارات سیل در روستاها اعلام و ابلاغ شده است و مردم را به بانک ها معرفی می کنیم تا نسبت به دریافت پول و وام اقدام کنند؛ همچنین یارانه ها و اعتباراتی که وجود دارد به تدریج به حساب مردم واریز می شود.
نقی پور در خصوص وام هایی که به مردم تعلق می یابد عنوان داشت: در روستاها وام به میزان ۲۰ میلیون تومان و سود ۵%  با باز پرداخت ۱۵ ساله و همچنین وام بلاعوض ۵ میلیون تومانی تخصیص یافته است اما در نقاط شهری ۳۰ میلیون تومان وام با ۶ میلیون تومان وام بلاعوض تعیین شده است.
این مقام در مورد همکاری نهادهای مربوطه در این مدت خاطر نشان کرد: همه نهادها با یکدیگر همکاری کامل را داشتند و با همکاری مردم نسبت به بازسازی و مرمت اقدام نموده اند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید