11:58|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 15 دی 1395 - 22:05
کد خبر: 5875

جریان 5 میلیون تومانی که به کارکنان فرودگاه ها می دهند چیست؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق اطلاعات به دست آمده مشخص شده که اخیرا به عموم کارکنان فرودگاههای کشور 5 میلیون تومان داده شده است.

جریان 5 میلیون تومانی که به کارکنان فرودگاه ها می دهند چیست؟

به گزارش باریش نیوز حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه طبق اطلاعات به دست آمده مشخص شده که اخیرا به عموم کارکنان فرودگاههای کشور 5 میلیون تومان داده شده است عنوان کرد: ما از خود کارکنان فرودگاه مهرآباد تهران شنیدیم که نفری 5 میلیون تومان به تمام کارکنان پرداخت شده ولی منبعی که این پول از آنجا آمده باشد و جزئیات بیشتر ماجرا هنوز مشخص نیست؛ حتی به این کارکنان گفته شده که مبلغی دیگر تا حد سه میلیون تومان در آینده به آنها داده خواهد شد.

 

وی افزود: تعجب می کنیم در شرایطی که دولت مرتبا مشکلات خود را بیان می کند و از کمبود اعتبارات می گوید، چگونه مبالغ اینچنینی پرداخت می شود.

 

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: ما البته مخالف پرداخت و کمک به کارکنان نیستیم بلکه می گوییم اگر بنا است پرداختی صورت بگیرد به همه کارکنان کشور اعم از کارمندان و کارگران پرداخت شود؛ ضمن آنکه چرا به آن اقشاری که شغل و درآمدی ندارند و یا مددجوی کمیته امداد و بهزیستی هستند، نباید این پول داده شود.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان خواستار توضیح دولت در خصوص پرداخت 5 میلیون تومان پول به عموم کارکنان فرودگاههای کشور شد.


توضیحاتی درباره پرداخت 5 میلیونی!

 

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: این مبلغ کمک هزینه رفاهی آن هم بر اساس بخشنامه دولت است که به علت آنکه از ابتدای سال معوق مانده  به صورت علی الحساب پرداخت شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید