16:18|شنبه, اردیبهشت 22 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آبان 1395 - 04:20
کد خبر: 5607

اندروید بالاخره در اینستاگرام صاحب اکانت رسمی شد

یکی از نکات کلیدی برای موفقیت در بازاریابی، پیدا کردن مکان هایی است که کاربران را به سمت خود جذب کرده اند و این روزها مخاطبان معمولاً بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. با توجه به این موضوع، ورود شرکت ها و برندهای تجاری در پلتفرم های اجتماعی نظیر اسنپ چت و فیسبوک اصلاً تعجب برانگیز نیست

اندروید بالاخره در اینستاگرام صاحب اکانت رسمی شد

باریش نیوز:

قطعاً بیشترین مکان های مجازی که می شود در آن ها برندهای مختلف را پیدا کرد؛ فیسبوک، توییتر و اینستاگرام هستند؛ البته تلاش های زیاد اسنپ چت در این زمینه را هم نباید نادیده بگیریم.

 

گوگل هم نخواسته از فرصت ایجاد شده برای بیشتر نشان دادن خود در شبکه های اجتماعی عقب بیافتد و تصمیم گرفته اکانت رسمی اندروید را در شبکه اجتماعی محبوب به اشتراک گذاری عکس و ویدیو یعنی اینستاگرام راه اندازی کند. بنابراین علاقه مندان به این سیستم عامل، از این لحظه می توانند اکانت رسمی اندروید در اینستاگرام را که نشانی آن Android@ است، دنبال کنند و پست های آن را مشاهده کنند.

 

فعلاً آنچه گوگل در این اکانت منتشر کرده، شامل 6 عکس کلاژ تحت عنوان "Hello World" یا سلام دنیا می شود. البته از لحاظ فنی، می توان گفت که چهار عکس و دو ویدیو در این صفحه قرار داده شده که ویدیوها در واقع انیمیشن هایی کوتاه هستند. برای مثال اینیمیشنی از دست دادن نماد اندروید به نشانه سلام به کاربران اینستاگرام.

 

در بین تصاویر منتشر شده، محصولات مختلف گوگل نیز به چشم می خورند. از جمله: گوشی گوگل پیکسل، چندین گوشی نکسوس 6P، تبلت Pixel C، ساعت های هوشمند مجهز به اندروید ویر، اندروید اتو، اندروید پی و البته تعداد زیادی شکلات و شیرینی خوشمزه که نمایانگر نسخه های متفاوتی از این سیستم عامل هستند؛ مانند دونات، جلی بینز، آب نبات چوبی، مارشمالو و البته نوقا.

 

هنوز مشخص نیست که آیا گوگل قصد دارد در این صفحه حضوری فعال داشته باشد یا خیر، اما قطعاً این اکانت ساخته شده تا طرفدارانش را در کنار هم جمع کند و حتی بر تعداد آن ها اضافه کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید