14:24|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1395 - 02:38
کد خبر: 4785

بخش زایمان بیمارستان قمربنی هاشم خوی افتتاح شد

به مناسبت اولین روز هفته دولت بخش زایمان بیمارستان قمربنی هاشم شهرستان خوی با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

بخش زایمان بیمارستان قمربنی هاشم خوی افتتاح شد

به گزارش باریش نیوز، به مناسبت اولین روز هفته دولت بخش زایمان بیمارستان قمربنی هاشم شهرستان خوی  مشتمل بر ۱۰LDR در زیربنای ۷۵۰ مترمربع با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوی در این مراسم اظهار داشت: برای اتمام این پروژه مبلغی در حدود ۶۷۰ میلیون تومان هزینه عمرانی شده و فضای ایجاد شده ۷۵۰ مترمربع است، این بخش یک فضای آرام  بوده و در بالین هر بیمار یک متخصص مامایی حضور خواهد داشت و نیز  با مبلغ حدود دو میلیارد تومان مجهز خواهد شد.

منصور محمودزاده افزود: مشکل اصلی بخش زایمان که کمبود جا و ایجاد استرس ناشی از آن بود حل شده است و اکنون برای هر مریض یک اتاق زایمان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در طول ۲۵ سال قبلی به اندازه دوسال ۹۴ و ۹۵ بودجه عمرانی به شهرستان خوی اخد نشده بود که یک تحولی عظیمی برای بخش بهداشت شهرستان خوی به حساب می‌آید و امیدواریم بیمارستان آیت الله خویی و ۱۶۰ تخت‌خوابی به زودی به اتمام برسد که می توان جهش بزرگی را در طول تاریخ بهداشت و درمان شهرستان خوی رقم بزنند.

محمودزاده بیان داشت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات ساخت بیمارستان خویی (ره) نیز با سرعت بسیاری در مرحله اجرایی است و  امیدواریم در دو سال آینده، شهرستان خوی تمامی عقب‌ماندگی‌های دو گذشته را جبران کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید