01:10|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اردیبهشت 1395 - 13:58
کد خبر: 3362

اولویت ما به مانند سالهای پیش جذب بازیکنان بومی میباشد

عصر امروز مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه با اصحاب رسانه نشستی درباره تیم والیبال شهرداری ارومیه داشت.

اولویت ما به مانند سالهای پیش جذب بازیکنان بومی میباشد

به گزارش سرویس ورزشی  باریش نیوز, احد یوسفی در نشستی که  عصر امروز در جمع خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت:

والیبال ارومیه همیشه با چالش هایی مواجه بوده است  که میتوان مهمترین  آن را به مسافتی که برای برپایی مسابقات در تهران می پیماییم دانست.ماهمیشه در بازی های پایانی به جای تمرین در پروازها به سرمیبریم و در هتل ها مستقر هستیم که از این حین تیم های تهرانی نسبت به ما جلوترند و همین کار  باعث افزایش هزینه های باشگاه نسبت به سایر تیم ها میباشد.

احد یوسفی با بیان اینکه این رفت و آمدها همیشه برای ما دشوار و سخت بوده گفت:برای مثال عبدالرضا علیزاده فصل پیش دچار مصدومیت بود که در حین درمان تمرین های خود را نیز انجام میداد.

احد یوسفی درباره حضور تراویستا در ارومیه اظهار داشت:طی جلساتی که انجام شد به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر والیبال ارومیه نیاز به یک مربی خارجی با دانش دارد.

احد یوسفی درباره حضور تراویستا در ارومیه گفت:قبل از اینکه با تراویستا در باره نحوه قرارداد صحبت کنیم به او گفتم که در شهر ارومیه بگردد وفضای شهر ارومیه را درباره والیبال ببیند که سرمربی تیم بعد از حضور در شهر با ابراز تعجب گفت :آیا مردم ارومیه میدانستند که من در ارومیه هستم؟هرکجا که من حضور یافتم مردم را دیدم که در حال بازی والیبال هستند و من در تاریخ زندگیم چنین صحنه ای که مردم عاشق والیبال باشند رادر کمتر شهری دیده ام.

احد یوسفی درباره جذب بازیکنان در فصل پیش رو نیز اعلام کرد:اولویت ما به مانند سالهای پیش جذب بازیکنان بومی میباشد و سپس در مرحله های بعدی بازیکن غیربومی و خارجی.

احد یوسفی بودجه باشگاه شهرداری ارومیه در سال 95را  12 میلیارد تومان اعلام کرد و کار سرمربی جدید تیم نیز از اول تیر ماه با شروع تمرینات تیم آغاز خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به نحوه بلیط فروشی امسال افزود: در فصل جدید بلیط فروشی تنها از طریق سامانه و سایت انجام شده و علاقه‌مندان برای تهیه آن باید به صورت اینترنتی اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید