03:05|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 03 اسفند 1394 - 16:45
کد خبر: 2489

خداپرست: پیکان را در تهران می بریم

مربی تیم والیبال شهرداری اورمیه گفت: مصصم به پیروزی مقابل تیم پیکان تهران در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی هستیم.

خداپرست: پیکان را در تهران می بریم

به گزارش باریش نیوز ، ساسان خداپرست روز دوشنبه  گفت : به یقین حفظ همدلی و هماهنگی تیمی و استفاده از فرصت ها در جریان بازی روز چهارشنبه، به ما کمک می کند تا بتوانیم تیم پیکان را در خانه خودش شکست دهیم.

وی اظهار کرد: مسئولان و کادر فنی تیم پیکان تهران تمام تلاش خود را برای آماده سازی روحی و روانی بازیکنانشان برای مقابله با تیم شهرداری اورمیه انجام می دهند ولی ما حریف دست و پا بسته ای نیستیم.

خداپرست گفت: البته به خوبی می دانیم بازیکنان اصلی و ذخیره تیم پیکان تهران از نظر فنی و آمادگی بدنی فاصله کمی با هم دارند ولی به یقین نقاط ضعفی هم دارند که برای ما فرصت محسوب می شود.

خداپرست گفت: دیدارهای مرحله نیمه نهایی بسیار مهمتر از دیدارهای فینال است و اشتباهات به هیچ وجه قابل جبران نیست، چرا که در صورت برد مدال نقره مسجل است ولی در صورت باخت باید برای کسب مقام های سوم یا چهارم بجنگیم.

وی افزود: دیدارهای نیمه نهایی به صورت دو بازی از سه بازی برگزار می شود و ما دو بازی سخت در تهران و یک بازی خانگی در اورمیه خواهیم داشت و به یقین کار سختی برای رسیدن به فینال داریم.

خداپرست ادامه داد: هم اینک بر روی کاغذ، همه چیز به نفع پیکان تهران است ولی تیم شهرداری اورمیه نیز از وجود بازیکنان بزرگی بهره می برد و همواره نشان داده است که توانایی شکست دادن هر حریفی را دارد.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری اورمیه و پیکان تهران به ترتیب با پشت سر گذاشتن تیم های سایپای تهران و متین صالحین ورامین در مرحله پلی آف در دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به مصاف هم می روند.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری اورمیه و پیکان تهران روز چهارشنبه پنجم اسفند ماه در سالن خانه والیبال تهران و دیدار برگشت نیز روز یکشنبه هفته آینده نهم اسفند ماه به میزبانی اورمیه و در سالن شش هزار نفری اورمیه برگزار می شود.

در صورت نیاز به بازی سوم دو تیم روز چهارشنبه هفته آینده ۱۲ اسفند ماه برای سومین بار به مصاف هم می روند تا چهره تیم راه یافته به دیدار فینال مشخص شود.

ایرنا

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید