12:58|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1402 - 17:30
کد خبر: 18704
استاندار آذربایجان‌غربی:

۲۲ بهمن نقطه اوج وحدت، بصیرت و آگاهی ملت ایران است

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی ضمن دعوت مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این روز را نقطه اوج وحدت، بصیرت و آگاهی ملت ایران عنوان کرد.
۲۲ بهمن نقطه اوج وحدت، بصیرت و آگاهی ملت ایران است

محمدصادق معتمدیان در پیامی که روز یکشنبه صادر شده، آورده است: حماسه بیست و دوم بهمن ماه و دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه ای روشن بر تارک ایران اسلامی است که با عنایات حضرت حق به وقوع پیوست و هر ایستگاه بهمن فتح قله ای برتر و در کنار آن پشت سر گذاشتن قله ای از قلل فتح شده انقلاب اسلامی است.

در ادامه این پیام آمده است: پشت سر گذاشتن هر بهار پیروزی انقلاب اسلامی نشان از ریشه دواندن بیش از پیش جوانه ها و رویش های جدیدی است که نهال نوپای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی را به درخـتـی تـنومند با ریـشــه‌هایی عمیق و استوار و پابرجا و شجره‌ای طیبه با آبیاری مستمر خون پاک شهدای بـیشـمار انـقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت بدل کرد.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرده است: یوم الله ۲۲ بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی است؛ حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم در راهپیمایی باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان مایه یأس و ناامیدی است.

معتمدیان با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم آگاه و شهیدپرور آذربایجان غربی دعوت کرد تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، وحدت و همبستگی ملی خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید