22:33|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 23 دی 1402 - 13:05
کد خبر: 18655
همزمان با بارش نزولات آسمانی؛

آماده‌باش راهداری و حمل و جاده ای آذربایجان غربی در محورهای ارتباطی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آماده‌باش کامل ۹۰۰ تن از کارکنان راهداری برای خدمات رسانی در محورهای ارتباطی استان همزمان با بارش نزولات آسمانی خبر داد.
آماده‌باش راهداری و حمل و جاده ای آذربایجان غربی در محورهای ارتباطی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:  همزمان با ورود سامانه بارشی به استان، ۹۰۰ نفر پرسنل این اداره کل در قالب ۶۸ اکیپ و ٢٠ گشت راهداری در ۶٨ راهدارخانه، شیفت های مرکز مدیریت راهها و نیروهای پشتیبانی جهت برفروبی و نمک پاشی، اقدامات پشتیبانی و حمایتی در راستای برقراری تردد در محورهای ارتباطی سطح استان حضور داشته و در آماده‌باش کامل قرار دارند.
 

دست نشان افزود: همچنین ۴١۵ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سبک و سنگین و ٢٠ برف روب مکانیزه نیز برای خدمات رسانی آماده شده است که حین بارش عملیات های زمستانی را انجام می دهند.
 

این مقام مسئول با بیان اینکه در فصل زمستان در برخی محورها با بارش شدید برف و کولاک مواجه می‌شویم، خاطرنشان کرد: برای افزایش آمادگی لازم و جلوگیری از مسدود شدن مسیرها در انبارهای راهدارخانه ها، نزدیک به ۶٠ هزار تن ماسه و نمک برای نگهداری، بازگشایی و یخ زدایی محور های مواصلاتی استان انباشته شده است.
 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برای سهولت تردد پیش از سفر با تلفن گویای ١۴١ مدیریت راه‌های استان که به صورت شبانه روزی پاسخگوی همشهریان است تماس گرفته و از وضعیت محور مورد نظر اطلاعات کامل را کسب کنید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید