20:17|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 11 دی 1402 - 11:53
کد خبر: 18634

کلاف پیچیده ترافیک در ارومیه!

این روزها ترافیک سرسام آور در ارومیه به کلاف پیچیده ای در شهر تبدیل شده است.
کلاف پیچیده ترافیک در ارومیه!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها ترافیک شهری در ارومیه و در ساعات مختلف از شبانه روز به شدت افزایش یافته و موجب کلافگی شهروندان شده است.

نبود زیرساخت های مناسب شهری، فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی و در پی آن بی رغبتی مردم در استفاده از ناوگان عمومی و افزایش تردد خودروهای تک سرنشین، عدم رعایت فرهنگ رانندگی، سدمعبر، کمبود پارکینگ در خیابان های پرتردد تنها بخشی از مشکلاتی است که سبب ایجاد ترافیک سرسام آور در ارومیه شده است.

طبق مشاهدات میدانی و به گفته شهروندان، خیابان های کاشانی، مدرس، سرداران، امام، میدان ولایت فقیه، چهاراه مخابرات از جمله مکان هایی هستند که اوج ترافیک شهری در این خیابان ها رخ می‌دهد و اتلاف وقت و هزینه برای شهروندان را در پی دارد.

از آن جایی که ارومیه سالهاست با مشکل ترافیک دست و پنجه نرم می‌کند لازم است در کنار پروژه جدید شورا، پروژه های دیگری نیز در جهت کاهش ترافیک و توسعه شهری اجرایی شود.

در شرایط کنونی بیشتر شهرهای توسعه یافته به سمت کلانشهر شدن و شهر مدرن پیش می‌روند و پروژهای فاخر شهری از جمله ایجاد متروی شهری و افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی پس از دیگری به مرحله اجرا می‌رسانند.

ارومیه ظرفیت بسیار بی نظیری را داراست و نیاز است مدیران کاربلد پای کار بیایند و تدبیری برای جلوگیری از  پسرفت این شهر اتخاذ نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

حیدر
1402/10/11 - 23:05

از خبرنگاران یاریش نیوز استدعا دارم یک خبر از شهرک ریمای رودکی تهیه فرمایید شهرداری پنج سال است این زمین‌ها را به ما فروخته و هیچ کاری برای ساخت و ساز انجام نداده و ما را بازی می دهد . با تشکر محمودی ۰۹۱۴۸۵۴۱۹۰۴