17:29|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 18 آذر 1402 - 10:48
کد خبر: 18585
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

کاشت 5 میلیون بوته گل در فضاهای سبز ارومیه از ابتدای سال جاری

در 8 ماهه نخست سال جاری 5 میلیون بوته گل در معابر و فضاهای سبز کاشته شده و همچنین به مناسبت های مختلف المان های مناسب از سوی سازمان آماده و در سطح شهر نصب شده است.
کاشت 5 میلیون بوته گل در فضاهای سبز ارومیه از ابتدای سال جاری

علی شایگان، مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد اقدامات زیباسازی شهر از قبیل رنگ آمیزی دیوارهای بدمنظرو جداول و همچنین توسعه فضای سبز اظهار کرد: در این راستا بیش از 180هزارمترمربع رنگ آمیزی ساختمانها و اماکن و دیوارهای بدمنظر، پل ها، جداول، سطوح فلزی و تابلو و مبلمان داخل پارک ها انجام شده است.

وی افزود: 5 میلیون بوته گل در معابر و فضاهای سبز کاشته شده و همچنین به مناسبت های مختلف المان های مناسب از سوی سازمان آماده و در سطح شهر نصب شده است.

وی گفت: نورپردازی پل های سطح شهر و به ویژه آماده سازی یوترن های جدیدالاحداث المهدی و باغ رضوان از لحاظ نورپردازی، رنگ آمیزی جداول و کاشت درختان و توسعه فضای سبز گوشه ای دیگر از اقدامات سازمان طی 8 ماه اخیر بوده است.

شایگان ادامه داد: آبنماهای موزیکال پارک ائللرباغی و فاز توسعه پارک جنگلی و همچنین آبشار مصنوعی انتهای خیابان میثم نیز از جمله دیگر اقدامات سازمان در این حوزه بوده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید