13:15|دوشنبه, اردیبهشت 17 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مهر 1402 - 09:26
کد خبر: 18448
با دستور دادستان ارومیه:

۲۰ خودروی خطر آفرین توقیف شد

دادستان مرکز آذربایجان غربی گفت: در چند ساعت گذشته ۲۰ خودرو خطرآفرین در سطح خیابان‌های این استان توقیف و روانه پارکینگ شدند.
۲۰ خودروی خطر آفرین توقیف شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی گفت: در چند ساعت گذشته ۲۰ خودرو خطرآفرین در سطح خیابان‌های این استان توقیف و روانه پارکینگ شدند.
 

سه‌شنبه شب در پی کورس شبانه ۲ خودرو پژو و سمند در خیابان‌های ارومیه که منجر به تصادف و آتش گرفتن یک خودرو پیکان شد ۴ نفر اعضای یک خانواده در داخل خودرو پیکان دچار سوختگی شدید شده و فوت کردند.
 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر دستگیری راننده خاطی گفت: دستور ویژه صادر شده تا پلیس خودرو راننده‌های خطر آفرین در سه ماه اخیر را توقیف کند که اکنون پس از گذشت چند ساعت، با سرعت عمل پلیس ۲۰  راننده خطر آفرین دستگیر شدند و خودرو آنها توقیف و به پارکینگ انتقال یافت.
 

حسین مجیدی اضافه کرد: طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی هر راننده‌ای که با حرکات غیرمتعارف یا تعرض به افراد موجب اخلال در نظم، آسایش و آرامش عمومی شود یا مردم را از کسب و کار باز دارد علاوه بر مجازات حبس از سه ماه تا یک سال، تا ۷۴ ضربه شلاق، ابطال گواهینامه و توقیف ۶ ماهه خودرو به عنوان مجازات تکمیلی برای وی در نظر گرفته خواهد شد.
 

مجیدی در پی مطالبه عمومی شهروندان، به مردم استان اطمینان داد طرح برخورد با رانندگان خطر آفرین در اقصی نقاط استان بطور مستمر ادامه پیدا می‌کند.
 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی گفت: دادستان‌های تابعه حوزه‌های قضایی استان ناظر بر عملکرد پلیس راهور استان خواهند بود و هیچگونه مماشاتی با حادثه آفرینان نخواهند داشت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید