03:40|دوشنبه, اردیبهشت 17 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مهر 1402 - 09:13
کد خبر: 18437

کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: شش ماه اول امسال بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه از کشف بیش از ۲ هزار و ۴۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شش ماهه اول امسال خبر داد.
 

سردار رحیم جهان بخش با بیان اینکه خط قرمز پلیس مقابله با اوباش گرقانون مدار و ایجاد مزاحمت است،  شعار هفته گرامیداشت فراجا را شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار عنوان کرد و رعایت قانون توسط شهروندان را اصل و اولویت دانست.
 

فرمانده ارشد انتظامی استان گفت: پلیس در دل افراد متخلف باید ناامنی ایجاد کند، اما برای شهروند قانون مدار امنیت ساز است.  لازم است فرهنگ سازی در حوزه قانون مداری عموم مردم در اولویت قرار گیرد.

 

وی به افزایش تصادفات رانندگی داخل شهری و جاده ای در استان نیز اشاره کرد و افزود: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۵ هزار و ۱۱۴ فقره تصادف در استان رخ داده که متاسفانه منجر به فوت ۳۷۳ نفر و جراحت بیش از ۸ هزار و ۶۵۶ نفر شده است.
 

سردار جهانبخش بر لزوم رعایت فرهنگ ترافیک و رانندگی توسط شهروندان تاکید کرد و گفت: برای کاهش تصادفات علاوه بر تامین زیرساخت‌ها و ایمن سازی جاده‌ها، ضروری است شهروندان سرعت مطمئنه را رعایت کنند که متاسفانه شاهد رانندگی‌ها با سرعت غیرمجاز در محور‌ها هستیم.
 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۶۲۷ مجرم در حوزه جرایم فضای مجازی در استان، ادامه داد: تعداد ۷۱ نفر از اراذل و اوباش سطح دار نیز دستگیر شدند.
 

فرمانده پلیس آذربایجان غربی تاکید کرد: دشمنان در تلاشند با ایجاد ناامنی، بازار فروش سلاح را پرفروش کنند، اما علاوه بر تلاش‌ها برای ایجاد ناامنی در کشور، با درایت نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، تمامی نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید