13:01|سه شنبه, اردیبهشت 11 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مهر 1402 - 09:18
کد خبر: 18435
امام جمعه ارومیه:

وحدت عامل اقتدار و تداوم پیروزی ملت عزیز ایران در مقابل دشمنان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: وحدت عامل اصلی ایستادگی در مقابل دشمنان و عامل اقتدار و تداوم پیروزی ملت عزیز ایران در برابر آنان است.
وحدت عامل اقتدار و تداوم پیروزی ملت عزیز ایران در مقابل دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت افزود: انسان های متحد، بصیر و آگاه هستند چرا که می‌دانند در صورت بروز تفرقه دشمنان بر جامعه مسلمانان چیره می‌شوند.

 

وی با اشاره به سخنان امیرالمومنین (ع) در زمینه حفظ انسجام و وحدت اضافه کرد: هر جامعه وحدت نداشته باشد و به سمت اختلاف و تفرقه و جنگ پیش برود، خداوند لباس عزت شان را در آورده و شیرینی نعمت هایش را از آنان می‌گیرد.
 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فلسفه نامگذاری هفته وحدت، انسجام و صمیمت بین مسلمانان است، اظهار کرد: اگر برادری و وحدت و صمیمت حاکم باشد، کشور به سمت موفقیت حرکت می کند و پیشرفت خواهد کرد و در غیر این صورت دشمن برما مسلط خواهد شد.
 

وی با تبریک روز هفتم مهرماه به آتش نشانان ادامه داد: در این روز تجلیل و قدردانی از این افراد به عنوان زحمت کشان جامعه لازم است.
 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرا رسیدن روز ۹ مهرماه و روز سالمندان افزود: احترام و بزرگداشت مقام آنان واجب است و در دین مبین اسلام براین مساله تاکید بسیاری شده و اگر این افراد سالمند پدر و مادر باشند، توجه و احترام به آنان بسیار مهم است.
 

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: آیات و روایت های بسیاری بر تکریم سالمندان وجود دارد و این یک سنت الهی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید