21:45|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1402 - 11:20
کد خبر: 18405
در آذربایجان غربی:

اجرایی شدن ۷۲ درصد مصوبات یکشنبه‌های تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای ۴۵۹ مصوبه حاصل بازدید از واحد های تولیدی استان در یکشنبه های حمایت از تولید گفت: ۷۲ درصد این مصوبات اجرایی و عملیاتی شده است.
اجرایی شدن ۷۲ درصد مصوبات یکشنبه‌های تولید

جواد کرمی روز یکشنبه در هشتاد و پنجمین یکشنبه حمایت از تولید در آذربایجان غربی در حاشیه سرکشی به ۲ واحد صنعتی در ارومیه افزود: بیش از ۲۲۰ واحد تاکنون بازدید شده و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران شعب مختلف بانکی از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفته‌اند.
 

وی بیان کرد: آشنایی و دیدار چهره به چهره مدیران واحدهای تولیدی با مدیران دستگاه‌ها و مطرح کردن مشکلات و پیگیری مداوم یکی از مهمترین اهدافی است که در این دیدارها دنبال می شود.
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه سعی می‌شود با پیگیری‌های متعدد، تسهیلات بانکی با کارمزد مناسب در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد، اظهار کرد: مصوبات عمومی و مصوبات دستگاه‌های اجرایی از هم تفکیک شده‌ تا در اجرا تسریع شود.
 

کرمی ادامه داد: تاکنون برای حمایت از تولید افزون بر پنجاه هزار میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رییس جمهوری جذب شده‌ که در صورت تامین وثیقه و رفع مشکلات از سمت واحدهای تولیدی و همکاری بانک‌ها می‌شود این میزان را افزایش داد.
 

وی گفت: با حمایت استاندار آذربایجان غربی از محل تبصره ۱۸ و سایر منابع نیز تسهیلات قابل توجهی در اختیار بخش تولید قرار دادیم؛ البته از محل صندوق توسعه ملی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده‌است.
 

در یکشنبه های حمایت از تولید این هفته، از ۲ واحد تولیدی محصولات پلاستیک نظمی در کیلومتر ۹ جاده سرو و واحد تولیدی بذر به نام شرکت تجارت پیشگان سبز بازدید و از نزدیک با مدیران آن‌ها گفت و گو شد.
 

مدیران کل امور مالیاتی، صنعت، معدن و تجارت و مدیران شعب مختلف بانک های استان به همراه فرماندار و سایر مسوولان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی را در این بازدید همراهی می‌کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید