18:36|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آذر 1401 - 11:36
کد خبر: 18158

بلاتکلیفی آزادراه ارومیه-تبریز 10 ساله شد!

تعلل 10 ساله در اتمام آزاد راه ارومیه - تبریز خیلی هم تعجب آور نیست چرا که آذربایجان غربی و شهر ارومیه به پروژه های شکست خورده و ناکام عادت کرده است و این را مدیون مسئولانیست که در این شهر و استان به مقام ریاست و مدیریت رسیده‌اند! 
بلاتکلیفی آزادراه ارومیه-تبریز 10 ساله شد!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، احداث آزادراه ارومیه تبریز با هدف کاهش مسیر بین دو شهر از سال 1391 آغاز شده است.

با وجود اینکه مسئولان، پیگیری اتمام این پروژه را به وعده های انتخاباتی خود وارد کرده بوده اند اما تاکنون هیچ‌گونه تلاش قابل توجهی برای اتمام این طرح از سوی آنان صورت نگرفته است. 

خبرهای مربوط به آزادراه ارومیه _ تبریز حاکی از آن است که از جمله عواملی که سبب کندی و عدم پیشرفت این پروژه شده، ناتوانی در جذب سرمایه گذار و عدم پیگیری عملکرد پیمانکار برای اتمام آن است. 

البته ناگفته نماند که تعلل 10 ساله در اتمام این طرح خیلی هم تعجب آور نیست چرا که آذربایجان غربی و شهر ارومیه به پروژه های شکست خورده و ناکام عادت کرده است و این را مدیون مسئولانیست که در این شهر و استان به مقام ریاست و مدیریت رسیده‌اند! 

مهمترین بخش این پروژه مربوط به تونل 2 هزارو 200 متری می‌باشد که در صورت اتمام ، شاهد کاهش 10 تا 12 کیلومتری مسیر بین ارومیه و تبریز خواهیم بود که با توجه به روند بسیار کند عملیات اجرایی آن به نظر می‌رسد نباید به این زودی ها منتظر بهره برداری از این طرح فاخر باشیم!


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید