12:38|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مهر 1401 - 10:24
کد خبر: 18115
در دومین روز از مهرماه:

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد

شنبه دوم مهرماه زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد و دانش آموزان به صورت حضوری در مدارس حاضر شدند.
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، بعد از دوسال که شیوع بیماری کرونا سبب شد تا مدارس به صورت غیر حضوری و به صورت آنلاین فعالیت داشته باشند، امروز شنبه دوم مهرماه 1401، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس نواخته شد و دانش آموزان به صورت حضوری در مدرسه ها حاضر شدند.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه شبکه شاد نباید تعطیل شود گفت: معلمان و دانش آموزان باید در بستر شبکه شاد حضور داشته باشند و از امکانات این برنامه و آموزش های مجازی نیز فاصله نگیرند.

نوری درباره هزینه استفاده از اینترنت در شبکه شاد نیز گفت: طبق تفاهم نامه ای که با وزارت اطلاعات داشتیم قرار بوده اینترنت شاد تا پایان برنامه ششم توسعه، یعنی تا پایان سال 1401 رایگان باشد که با وزیر ارتباطات و معاون اول رئیس جمهور در این باره صحبت کردیم که به آن عمل شود.

انتظار می‌رود با توجه به اینکه دانش آموزان مدتی از فضای مدرسه و آموزش حضوری در مدارس فاصله داشته اند، و برخی از آنان دچار افت تحصیلی شده اند، امکانات و آموزش قابل توجهی در مدارس اجرایی شود تا کمبود و ضعف تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان به وجود نیاید.

امسال 16 میلیون و 30 هزار دانش آموز در 110 هزار مدرسه حضور پیدا کرده اند که از این تعداد 49 درصد دختر و 51 درصد پسر هستند.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید