01:50|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1401 - 09:15
کد خبر: 18068

مددجویان بهزیستی واجد شرایط با پرداخت پنجاه هزار تومان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

جهت رفع مشکل فقدان پوشش بیمه ای برخی از مددجویان بهزیستی در جلسه مشترکی با هماهنگی مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان غربی و 25 عضو مراکز مثبت زندگی و حضور مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان غربی و کارگزاران بیمه شهرستان ارومیه مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.
مددجویان بهزیستی واجد شرایط با پرداخت پنجاه هزار تومان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، محمودیان، مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: تمامی مددجویان بهزیستی با طرح جدید بیمه روستاییان و عشایر می‌توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند و از مزایای بازنشستگی، فوتی، نقل و انتقال سوابق و ازکارافتادگی استفاده نمایند. وی افزود در این طرح هفتاد درصد حق بیمه از طرف دولت پرداخت شده و مددجویان واجد شرایط جهت بهره مندی از طرح به  کارگزاران بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سراسر استان مراجعه نمایند. 

دکتر محمدپوری، مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان غربی، ضمن استقبال از طرح پیشنهادی، هزینه حق بیمه دو نفر از اعضای بهزیستی را تا زمان بازنشستگی تقبل کرده و افزودند، در این خصوص جا دارد از ظرفیت خیرین استانی جهت شرکت در پرداخت حق بیمه اعضای بهزیستی دعوت شود. 

وی از اعضای مراکز مثبت زندگی دعوت کردند تا مددجویان واجد شرایط را به کارگزاران بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی نمایند تا از امکانات طرح بیمه استفاده نمایند و به نوعی مبلغ بیمه در بین مددجویان و خانوده های ایشان باشند. هم‌چنین دکتر محمدپوری اعلام کردند با ثبت نام در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خدمات مستمری دریافتی و بیمه درمانی مددجویان قطع نخواهند شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید