08:34|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 04 تیر 1401 - 09:18
کد خبر: 17994
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

تگدی گری در ارومیه باید مدیریت شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تکدی گری در شهر ارومیه باید مدیریت شود و مسئولان و دستگاههای متولی به جد وارد عمل شوند.
تگدی گری در ارومیه باید مدیریت شود

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه 3 تیر در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه تکدی گری چهره شهر را زشت می‌کنند و زیبنده شهر و استان ما نیست، افزود: در این خصوص باید مسئولان با جدیت وارد شوند زیرا این امر، چهره‌ای بد از شهر و استان ما به مردم ایران نشان می‌دهد.
 

وی با اشاره به روز پنجم تیر که با عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده، افزود: با وجود اینکه تا پیش از انقلاب، مسئولان کشور دنبال ترویج اعتیاد به مواد مخدر بودند، پس از انقلاب، بیشترین مبارزه با این معضل در نظام مقدس اسلامی بود و چهار هزار شهید نیز در این مسیر تقدیم شده است.
 

امام جمعه ارومیه همچنین بر لزوم مدیریت معتادان متجاهر در شهر تاکید کرد و گفت: دستگاه قضا با مسئولانی که در این مسیر از به کار بردن امکانات کوتاهی می‌کنند، برخورد کنند.
 

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه ناامید کردن مردم، حرکت در مسیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید از این کار دوری کنیم، افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، همیشه باید به آینده امیدوار نگاه کنیم که البته تجربه‌های گذشته ما مثل دوران دفاع مقدس، این امر را به خوبی اثبات می‌کند.
 

وی اضافه کرد: در ابتدای دفاع مقدس، احتمال پیروزی ایران اسلامی مقابل رژیم بعثی و پشتیبانان آن، با محاسبات عادی امکان نداشت ولی رزمندگان ما وارد عرصه شدند و افتخار آفریدند.
 

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به اینکه درس بزرگ شهدا، پرهیز از ناامیدی بود، ادامه داد: آنهایی که القا می‌کنند که به بن بست رسیده‌ایم و سخن از ناتوانی دولت و مسئولان می‌زنند، در مسیر اهداف دشمن حرکت می‌کنند.
 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه در دیگر کشورها هم مشکلات زیاد است، اضافه کرد: با این وجود، دشمنان ما، مشکلات ایران را بسیار برجسته می‌کنند تا مردم را ناامید کنند.
 

وی گفت: همان طور که در جنگ پیروز شدیم امید داریم با عنایت الهی و تلاش مسئولان، به سمت حل مشکلات حرکت کرده و مسائل پیش رو، سرو سامان یابد.
 

حجت الاسلام قریشی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: امیدواریم فرهنگ عفو و گذشت در جامعه ما روز به روز ترویج یابد تا به صورت روزافزون، پرونده‌های ورودی به محاکم و زندانی‌ها کاهش یابد.
 

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، قوه قضائیه باید مامن و پناه مردم باشد و باید با سرعت در این مسیر حرکت کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید