14:22|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1401 - 14:14
کد خبر: 17972

ضعف ذره‌بین نظارتی مسئولان بر کیفیت محصولات لبنی در ارومیه

طی سال‌های اخیر شاهد تأکيد مسئولان بر ساماندهي و کنترل قيمت‌ها در بازار بوده‌ایم، اما متأسفانه روند صعودی و رو به‌رشد قيمت‌ها و از همه مهم‌تر کاهش کیفیت محصولات لبنی همچنان ادامه داشته و توان خرید را از اقشار ضعیف و حتی متوسط جامعه ربوده است.
ضعف ذره‌بین نظارتی مسئولان بر کیفیت محصولات لبنی در ارومیه

سرویس اقتصادی باریش نیوز، امروزه باتوجه به شرایط دشوار اقتصادی و به دلیل بی‌توجهی مسئولان نسبت به نظارت بر قیمت‌ها شاهد کاهش کیفیت اکثریت اقلام خوراکی هستیم که معیشت بسیاری از اقشار ضعیف و حتی متوسط جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.
 

در میان تمام گرانی‌ها اوضاع فروش لبنیات از همه وخیم‌تر بوده و کاهش کیفیت این محصولات در مقابل گرانی آن موجب شده که اکثریت افراد به ‏راحتی آن را از سبد غذایی خود فاکتور بگیرند.
 

تصاویر ارسالی از سوی مخاطبان بیانگر این مسئله است که متاسفانه علاوه بر کیفیت؛ کمیت محصولات لبنی نیز با کاهش مواجه شده به گونه ای که در یک بسته بندی چند گرمی پنیر، کمتر از مقدار روی بسته‌بندی و با کیفیت بسیار پایین محصول برای مصرف کننده داده ارائه میشود.
 

این درحالی است متخصصان تغذیه خوردن لبنیات را یکی از ضروریات جسم هر فرد دانسته‌اند؛ متاسفانه با افزایش قیمت این فراورده‌ها، بسیاری از مردم قدرت خرید خود را از دست داده‌اند.

 

سخن آخر اینکه کنترل و نظارت بر قیمت محصولات لبنی بایستی در سطح کارخانه تا توزیع و حتی در فروشگاه های زنجیره ای انجام گیرد تا این فراورده‌ها با کیفیت مطلوب به دست مصرف کننده برسد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید