14:51|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1401 - 13:20
کد خبر: 17901
با سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی؛

ضرورت توجه به تحول‌خواهی برای رفع مشکلات استان

صبح روز جمعه 30 اردیبهشت ماه سال جاری آیت‌الله رئیسی در بیست و یکمین سفر استانی به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند و انتظار مردم استان از این سفر یک روزه ایشان، بررسی مشکلات و اختصاص اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌باشد.
ضرورت توجه به تحول‌خواهی برای رفع مشکلات استان

سرویس سیاسی باریش نیوز، آذربایجان‌غربی با دارا بودن ظرفیت‌های بی‌شمار در حوزه‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، اقتصادی و ... در سی‌مین روز از اردیبهشت ماه سال جاری میزبان سفر رئیس جمهور به این استان بوده و در انتظار رفع مشکلات موجود در این حوزه و هم گام شدن با سایر استان‌های کشور به سر می‌برد.

طی سال‌های اخیر وعده‌های بسیاری از سوی مسئولان استانی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و به دنبال آن کاهش معضل بیکاری و ... مطرح شده که تاکنون تحققی در رابطه با این وعده‌ها مشاهده نشده است.

در واقع می‌توان گفت که عمل نکردن به این وعده‌ها بستر نارضایتی مردم را فراهم آورده و متاسفانه مسئولان نیز با علم به این موضوع هنوز نتوانسته‌اند اقدامات لازم را در این زمینه اجرا کنند.

امروزه اکثر مطالبات مردم آذربایجان‌غربی، مشکلات اقتصادی بوده که طی سال جاری به اوج خود رسیده و به واسطه کوتاهی ماموران نظارتی، راه را برای احتکار و جولان افراد سودجو هموار ساخته و همین مسئله اعتراض اکثریت را منجر شده است.

لزوم توجه جدی به کاهش اعتماد عمومی، چاره‌اندیشی برای گرانی‌ کالاها و خدمات،  گره‌گشای مشکلات جوانان، اشتغال، تجارت و کشاورزی از جمله مطالبات مردم آذربایجان‌غربی می‌باشد که انتظار می‌رود سفر رئیس جمهور به این استان زمینه را برای رفع مشکلات موجود فراهم آورد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید