01:44|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1401 - 13:28
کد خبر: 17862
یادداشت:

بی‌ثباتی در بازار روغن حاصل ناکارآمدی مسئولان در ارومیه

کمیاب بودن و گرانی برخی از اجناس همانند روغن خوراکی در سطح بازار معیشت شهروندان ارومیه‌ای بخصوص اقشار ضعیف را تحت الشعاع قرار داده و گله‌مندی اکثریت را به دنبال داشته است که به صراحت می‌توان گفت که این مشکلات ریشه در بی‌تدبیری و کم توجهی مسئولان ذیربط دارد.
بی‌ثباتی در بازار روغن حاصل ناکارآمدی مسئولان در ارومیه

سرویس اقتصادی باریش نیوز، روغن، از جمله کالاهایی می‌باشد که طی سال‌های اخیر  شهروندان ارومیه‌ای برای تامین آن دچار تحمل مشقات فراوانی شدند، به طوری که این کالا هر چند مدت یکبار کمیاب و گران شده و همین امر موجب ایجاد صف‌هایی شده که افراد ناچارند برای خرید یک یا دو عدد روغن در آن بایستند.

چند روزی است خبر‌هایی مبنی بر کمیاب شدن و گرانی روغن در بازار منتشر شده است. این در حالی است که طبق اعلام مسئولان، روغن به میزان کافی در فروشگاه‌های سطح شهری وجود دارد.

در واقع می‌توان گفت گرانی اقلام خوراکی از یکسو و ضعف در مدیریت بازار و تامین کالاهای اساسی از سوی دیگر معیشت مردم را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده بطوری‌که که گذران زندگی برای اقشار ضعیف جامعه بسی دشوار شده است.

متاسفانه براساس آنچه برخی از مخاطبان طی تماس با این پایگاه خبری اظهار می‌کنند؛ تعدادی از فروشندگان در بازار، روغن را به شرط خرید کالای دیگر در بین مردم توزیع می‌‌کنند و یا اینکه به هر نفر تنها یک روغن فروخته می‌شود که انتظار می‌رود متولیان امر در راستای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کرده و برنامه‌ای اتخاذ کنند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید