20:09|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اردیبهشت 1401 - 12:44
کد خبر: 17853
یادداشت:

گرانی اقلام خوراکی رهاورد نظارت ضعیف بر بازار ارومیه

بازار ملتهب اقلام خوراکی و بی‌ثباتی در بازار طی سال‌های اخیر از اصلی‌ترین دغدغه‌های شهروندان ارومیه‌ای محسوب شده و فشارهای بسیاری به خصوص به قشر متوسط و ضعیت جامعه وارد کرده است.
گرانی اقلام خوراکی رهاورد نظارت ضعیف بر بازار ارومیه

سرویس اقتصادی باریش نیوز، این روزها با حضور در هر محفلی آنچه بیش از همه به گوش می‌رسد، گرانی اقلام خوراکی می‌باشد که طی سال‌های اخیر گذران زندگی را برای قشر متوسط و ضعیف دشوار ساخته است.

مسئولان طبق عادت هرساله از اتخاذ تدابیری برای ماه رمضان و ثبات قیمت‌ها در بازار صحبت می‌کردند که عملاً با آغاز ماه رمضان بی‌نتیجه مانده و حال با سپری کردن واپسین روزهای این ماه شهروندان نوع دیگری از گرانی‌ها را تجربه می‌کنند.

در این میان مسئله تاسف برانگیز این است که ماموران نظارتی در سطح شهری برخلاف وظیفه خود نظارتی بر عملکرد مراکز صنفی نداشته و به همین سبب بازار شهر هر روزه شاهد افزایش قیمت و بی‌ثباتی در قیمت‌هاست و مردم نیز ناچار از تمکین و خرید هستند.

مخاطبان طی تماس با این پایگاه خبری اظهار می‌کنند که گرانی برایشان عادی شده و اولین خبری که در بدو هرروز منتظر آن هستند افزایش در قیمت اقلام خوراکی و یا کمبود آن است که بیانگر ضعف مدیریتی مسئولان شهری می‌باشد.

در چنین شرایطی انتظار می‌رود که میزان اتکای مسئولان در کنترل بزر و ثبات قیمت‌ها افزایش یافته و کورسوی امیدی را دل مردم زنده نگاه دارند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید