00:06|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1400 - 13:46
کد خبر: 17621
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد :

کاهش ۴ درصدی تلفات جاده ای استان در دی ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش ۴ درصدی تلفات جاده ای استان در دی ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل با توجه به آمار پزشکی قانونی خبر داد.
کاهش ۴ درصدی تلفات جاده ای استان در دی ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته

 ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : با توجه به لغو محدودیت های ترافیکی کرونایی و اجازه تردد به وسائل نقلیه در تمام محورهای مواصلاتی و بین شهری ، شاهد افزایش ترددهای جاده ای در مقایسه با سال گذشته بوده ایم که با این وجود و با توجه به آمار پزشکی قانونی در یک ماه گذشته کاهش ۴ درصدی تلفات جاده ای در استان ثبت شد.

 دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی اظهار داشت : عوامل متعددی در بروز تصادفات و تلفات جاده ای نقش دارد که از جمله آن می توان به عوامل انسانی من جمله عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، عدم رعایت سرعت مطمئنه ، عدم انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله طولی و عوامل دیگر مانند نقص خودرو و راه اشاره نمود.

 وی تصریح کرد : اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با تمام توان و امکانات در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان اقدام کرده و با انجام پروژه های متعدد راهداری، برنامه های نرم افزاری، سخت افزاری و فرهنگی در راستای حفظ ایمنی جان و مال مردم در ترددهای جاده ای قدم برمیدارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید