20:16|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1400 - 08:43
کد خبر: 17555
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

قوه‌قضائیه و مسئولان شهری مشکل رانندگان اتوبوس در ارومیه را حل کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر مردم ارومیه با مشکل کمبود اتوبوس در داخل شهر دست به گریبان هستند بنابراین باید در صورت نیاز از این رانندگان حمایت شود.
قوه‌قضائیه و مسئولان شهری مشکل رانندگان اتوبوس در ارومیه را حل کنند

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 8 بهمن، ضمن تبریک پیروزی درخشان فوتبال تیم ملی، اظهار کرد: روز گذشته، بازیکنان تیم ملی فوتبال بار دیگر برگ دیگری بر کتاب پرافتخار ایرانیان افزوده و جوانان با غیرت این سرزمین در عرصه ورزش دل همه ملت ایران را شاد کردند. اهتزاز پرچم ایران در همه عرصه‌ها  وظیفه همه مردم به خصوص ورزشکاران است.

وی با اشاره به کشتار مردم غیرنظامی یمن توسط رژیم سعودی، گفت: رژیم آل سعود با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا مردم مظلوم یمن از کوچک و بزرگ و زن و مرد بی‌پناه را مورد هجمه‌های شدید قرار داده‌ و به شهادت رسانده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، بیان کرد: در حال حاضر انسان‌های گرگ‌صفت و ظالم بر دنیا حکومت کرده و مردمان مظلوم را هدف گرفته‌اند که وظیفه ملت ایران کمک به مردم مظلوم جهان و محکوم کردن جنایات رژیم استکباری و آل سعود است.

وی با اشاره به اهمیت و برکات ماه رجب، اضافه کرد: در این ماه نعمات و برکات خداوند متعال بر بندگان نازل می‌شود و می‌توان با انجام اعمال این ماه پربرکت بهره لازم را از نعمات خداوند متعال برد.

حجت‌الاسلام قریشی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مداحان برجسته کشوری در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار فرمودند، یکی از خصوصیات اخلاقی حضرت زهرا(س) خدمت بی‌منت و خالصانه به خلق خدا بود و در راه خداوند متعال، با ظالمان مبارزه می‌کرد بنابراین اخلاق و منش این حضرت باید الگو و سرمشق قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی، علما و مداحان باید با تکیه بر جهاد تبیین، اخلاق و رفتار فاطمی را در هیات‌های مذهبی و در جامعه نهادینه و ترویج کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، به معضل گرانی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله گرانی باید مورد توجه مسئولان قرار گرفته و نظارت کافی بر بازار داشته باشند چراکه عدم کنترل قیمت‌ها موجب رواج بی‌انصافی در بازار می‌شود.

وی در خصوص مشکل رانندگان اتوبوس‌های ارومیه، گفت: در حال حاضر مردم ارومیه با مشکل کمبود اتوبوس در داخل شهر دست به گریبان هستند بنابراین باید در صورت نیاز از این رانندگان حمایت شود.

حجت‌الاسلام قریشی عنوان کرد: اگر از سوی رانندگان هم تخلفی صورت گرفته، باید دادستان و قوه قضائیه وارد میدان شده و با متخلفان برخورد کنند زیرا وضعیت کنونی در شأن مردم ارومیه نیست.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید