16:35|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 04 بهمن 1400 - 13:36
کد خبر: 17535

ایجاد اشتغال برای ۲ هزار روستایی با وام کم بهره در آذربایجان غربی

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: این صندوق طی امسال با همکاری صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت تسهیلات کم بهره برای حدود ۲ هزار نفر از جوانان روستایی این استان اشتغال پایدار روستایی ایجاد کرده است.
ایجاد اشتغال برای ۲ هزار روستایی با وام کم بهره در آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، صلاح گل محمدی گفت: برای ایجاد این میزان اشتغال تاکنون یک هزار و ۵۵۲ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه کرد: بخش کشاورزی بیشترین طرح‌ها را به خود اختصاص داده که شامل گلخانه، دامداری، خرید تراکتور و ادوات کشاورزی، کنسانتره و تولید کودهای شیمیایی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت:همچنین این صندوق طی امسال با همکاری کمیته امداد برای ۶۰۲ طرح اشتغال ۲۶۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

گل محمدی بیان کرد: در پی تفاهم نامهبا وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۲۶ فقره تسهیلات اشتغال با ۲۴۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: حمایت از اشتغال روستایی و توسعه طرح‌های روستامحور از مهمترین برنامه‌های حمایتی این صندوق است.

صندوق کارآفرینی امید بر اساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفولی را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده دارد.





 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید