18:58|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 28 دی 1400 - 12:25
کد خبر: 17506
مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی اعلام کرد:

طرح های ویژه بانک مسکن به مناسبت هشتادو سومین سالروز تاسیس

بانک مسکن به مناسبت هشتادو سومین سالروز تاسیس این بانک طرح‌های مختلفی در جهت حمایت از بخش مسکن ارائه نموده است؛ طرح‌های ۸۳ بانک مسکن، یلدا و مانا از مهم‌ترین این طرح‌ها به شمار می‌رود.
طرح های ویژه بانک مسکن به مناسبت هشتادو سومین سالروز تاسیس

طرح یلدا :
 طرح یلدا یکی از سپرده های سرمایه گذاری شش ماهه می باشد که در آن سپرده گذار با افتتاح حساب  علاوه بر  دریافت  سود علی الحساب سپرده 6 ماهه، از امتیاز اوراق حق تقدم تسهیلات نیز به میزان 35 درصد میانگین سالانه حساب برخوردار خواهد که این اوراق قابلیت فروش در سامانه فرابورس را داشته و بازدهی مطلوبی را برای سپرده گذار به دنبال خواهد داشت.



طرح ۸۳ بانک مسکن 
در این طرح به منظور حمایت از متقاضیان تسهیلات خرید مسکن، تقویت قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و کاهش هزینه های اخذ تسهیلات برای مشتریان از تاریخ ۲۳آذرماه تا  پایان بهمن  ماه تمامی متقاضیانی که قصد بهره مندی از تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق ممتاز به تنهایی و یا همزمان با تسهیلات جعاله تعمیر را دارند حداکثر تا ۵۰درصد از مبلغ تسهیلات قابل پرداخت از محل اوراق ممتاز را از محل منابع بدون سپرده و بدون خرید اوراق دریافت می نمایند.  

طرح مانا:
بانك مسكن به منظور تامين نياز هاي تسهيلاتي مشتريان در حوزه هاي جانبي بخش مسكن ، طرح تسهيلاتي ويژه اي تحت عنوان «مانا» را متناسب با شرايط روز ( با توجه به نياز مردم به اخذ تسهيلات با سقف مناسب و نرخ سود ترجيحي )ارائه نموده است. که بر اساس آن سپرده گذار با افتتاح حساب و سپرده گذاری حداقل 100 میلیون ریال پس از یک دوره یک ماهه می توانند تا 4 برابر مبلغ سپرده تسهیلات تا سقف 1500 میلیون ریال با نرخ 17 درصد دریافت نمایند.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

اصغراکبری
1400/11/01 - 19:54

سلام,این طرحهابه دردکسی که می خواهدمسکن دارشودنمی خورد.اگرواقعامی خواهیم خدمتی بکنیم,می تونیم ازوامهای کم بهره7درصدی استفاده کرده واجازه ندهیم مسکن سازهای سودجوباکمک بانکهاجیب خودشان و بانکهاراپرپول کنند.