19:44|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 10 آذر 1400 - 13:55
کد خبر: 17295
قاسم محمدزاده، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باریش عنوان کرد:

یاد هنرمندان تا زمانی که زنده هستند گرامی داشته شود

هنرمندان با عشق و علاقه قلبی خود وارد عرصه هنر و بازیگری می‌شوند و تنها انتظاری که از مسئولان دارند این است که یاد هنرمندان تا زمانی که زنده هستند گرامی داشته شود.
یاد هنرمندان تا زمانی که زنده هستند گرامی داشته شود

قاسم محمدزاده، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره مختصری از فعالیت خود در عرصه بازیگری در گفتگو خبرنگار باریش نیوز گفت: اولین کار رسمی خود را به عنوان متصدی صدا در سال 1355 در عرصه رادیو تلوزیون آغاز نمودم.

وی افزود: اولین نقش تلوزیونی خود را در سال 79 در سریال آتا و کار حرفه‌ای خود را نیز در سال 80 در سریال باجناقلار 1 به کارگردانی باقر پیران آغاز نموده‌ام.

بازیگر طنزپرداز ارومیه‌ای در ادامه  به سریال در حال ساخت جهیزیه به کارگردانی بابک لطفی که در عید نوروز سال آینده در مرکز صدا و سیمای آذربایجان‌‎غربی بر روی آنتن خواهد رفت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این سریال که در قالب طنز اجتماعی می باشد درحال ضبط است که بیشتر بر محوریت مشکلات جامعه در قالب طنز می‌پردازد.

قاسم محمدزاده با قدردانی از مردم ارومیه عنوان کرد: عکس العمل مردم در هر شرایطی باعث دلگرمی من می‌باشد و خوشبختانه شهروندان ارومیه‌ای به بازیگران توجه زیادی نشان داده و به بیانی ساده‌تر قدردان هنرمندان هستند.

وی در ادامه به عشق و علاقه خود به هنر بازیگری اشاره کرد و گفت: من با توجه به علایق قلبی خود پا به عرصه هنر و بازیگری گذاشتم و تنها دغدغه من شاد کردن دل مردم این سرزمین می‌باشد.

از مهم ترین کارهای قاسم محمدزاده در عرصه سینما و تلویزیون میتوان به سریال‌های تلوزیونی چون باجاناقلار1 و 3، آداخلی 1 و 2، حرمت، ترش و شیرین، بختور و فیلم‌های تلوزیونی ایکی سلطان، فیلم کوتاه گیزلی باخیش که از شبکه های سراسری و استانی اشتره کرد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید