17:14|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مهر 1400 - 13:23
کد خبر: 17061
پرویز ظرافت هنرمند پیشکسوت ارومیه ای در گفتگو با باریش عنوان کرد:

عشق و علاقه قلبی، هنرمندان را وارد عرصه بازیگری می کند

عشق و علاقه قلبی هنرمندان را وارد عرصه بازیگری می کند و اگر این علاقه نبود بسیاری از هنرمندان بخاطر عدم حمایت مسئولان مربوطه بازیگری را برای همیشه رها می کردند.
عشق و علاقه قلبی، هنرمندان را وارد عرصه بازیگری می کند

پرویز ظرافت معروف به حسن کیشی هنرمند ارومیه ای و پیشکسوت عرصه بازیگری در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز گفت: این روزها تمامی هنرمندان بخصوص بازیگران شهرستان ها همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند؛ چرا که هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان مربوطه صورت نمی گیرد و این عشق و علاقه قلبی هنرمند است که او را وارد این عرصه کرده است.

ظرافت در ادامه  به اولین فعالیت های خود در عرصه بازیگری اشاره کرد و گفت: اولین کار رسمی خود را در عرصه بازیگری در سال 62 با دعوت یدالله صمدی در فیلم ایستگاه آغاز نمودم.

وی عنوان کرد:از زمان شروع به فعالیت در عرصه بازیگری تا کنون نزدیک به 40 فیلم و سریال بازی کرده ام و بیشترین علتی که من را وارد این عرصه کرد عشق و علاقه ای بود که به این حرفه داشتم؛ چرا که هنر معقوله ای است که هر کسی به طرف آن برود عاشق می شود و اگر عاشق واقعی باشی به راحتی نمیتوانی از ایند حرفه دست بکشی.

پرویز ظرافت در ادامه به فعالیت خود در عرصه نویسندگی و کارگردانی نیز اشاره کرد و گفت: کارگردانی و نویسنگی سریال بایرام گلدی( عید آمد)  که حدود 12 سال پیش از صدا و سیمای مرکز استان پخش شد

هنرپیشه پیشکسوت ارومیه ای در خاتمه به سریال در حال ساخت جهیزیه به کارگردانی بابک لطفی که در عید نوروز سال آینده در مرکز صدا و سیمای آذربایجان غربی بر روی آنتن خواهد رفت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این سریال که در قالب طنز اجتماعی می باشد درحال ضبط است که بیشتر بر محوریت مشکلات جامعه در قالب طنز می پردازد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید