11:22|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 11 مهر 1400 - 13:20
کد خبر: 17032
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:

محور مهاباد - ارومیه پر تردد ترین محور استان در شهریورماه سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : محور مهاباد - ارومیه ( رشکان - ارومیه ) پر تردد ترین محور استان در شهریورماه سال جاری بود.
محور مهاباد - ارومیه پر تردد ترین محور استان در شهریورماه سال جاری


به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز،  ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت : میزان تردد در محور مهاباد - ارومیه ( رشکان - ارومیه ) به عنوان پر تردد ترین محور در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۳۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود : ۷ درصد تردد وسایل نقلیه در محور ذکر شده متعلق به تردد وسائل نقلیه سنگین بوده و سرعت متوسط تردد وسائل نقلیه در آن افزون بر ۸۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد : در شهریور ماه امسال بعد از محور مهاباد - ارومیه ( رشکان - ارومیه ) ، بیشترین تردد به ترتیب در محورهای ارومیه - مهاباد ( ارومیه - رشکان ) ، سلماس - ارومیه و ارومیه - سلماس انجام گرفت.

شکری اظهار کرد : آمار تردد ورودی و خروجی به استان در شهریور ماه سال جاری تقریبا نزدیک به هم است بطوریکه بالغ بر یک میلیون و ۱۷۴ هزار تردد ورودی و نزدیک به یک میلیون و ۱۶۲ هزار تردد خروجی به استان در این ماه صورت گرفته است.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان با اشاره به اینکه در شهریور ماه امسال بیشترین آمار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ترتیب متعلق بود به خودروهای شخصی ، گروه ناوگان باری و گروه باری - کامیون ، از کاربران جاده ای خواست با رعایت کامل قوانین و مقررات ایمنی در محورها تردد کنند و بروز هر گونه مشکل در جاده ها را با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات بوجود آماده اقدام گردد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید