17:10|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1399 - 11:26
کد خبر: 14830
یادداشت:

ضرورت ارتقاء کسب‌وکارهای مجازی در آذربایجان‌غربی

همانطور که برهمگان عیان است شیوع کرونا در ۵ ماه اخیر لطمه زیادی را به کسب و کارها واراد کرد که شرایط اقتصادی سختی را در جامعه به وجود آورده است.
ضرورت ارتقاء کسب‌وکارهای مجازی در آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، کسب و کار‌های مجازی می‌توانند جایگزین مناسبی برای رونق این فضا باشند و از طرفی با وجود این ویروس منحوس که هنوز زمان اتمام آن معلوم نیست برای پیشگیری بهتر است فضای کسب و کاری مجازی تقویت شود.

در این دوران با وجود سختی‌های ایجاد شده می‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و شرایط را برای بهبود فضای کسب و کار تقویت نمود، بی تردید افراد باتجربه و کاربلد زیادی می‌توانند در این زمینه با ارائه طرح‌های مختلف شرایط را برای تحول مناسب مهیا سازند.

نا امیدی و عقبگرد خسارت زیادی به جامعه وارد می‌کند که این موضوع در شرایط فعلی مانند سمی است که اگر تزریق شود کسی از آسیب آن در امان نخواهد بود.

بنابراین انتظار می‌رود افراد در ادامه مبارزه با این ویروس نامبارک تلاش مصمم‌تری برای روز‌های پیشرو داشته باشند تا این آغاز تحولی نو برای آینده باشد.

کسب و کار‌های ایجاد شده در فضای مجازی می‌تواند بستر مناسبی را برای ایجاد درآمد‌زایی فراهم سازند که ضرورت دوجه ویژه افراد به ویژه جوانان در شرایط فعلی بسیار نیاز است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید