00:42|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1398 - 11:44
کد خبر: 14032
یادداشت:

از سکوت نمایندگان ارومیه تا یکه‌‌تازی کرونا در شهر

ورود کرونا، آتش شعله ور انتخابات شهر ارومیه را خاموش کرد و این خاموشی همچنان ادامه دارد.
از سکوت نمایندگان ارومیه تا یکه‌تازی کرونا در شهر

سرویس سیاسی باریش نیوز، مدت زیادی ازسروصداهای انتخاباتی نمی‌گذرد اما کرونا این اسب افسار گسیخته از زمانی که وارد میدان شد به یک باره فضا را تغییر داد و حتی مجالی برای تحلیل‌‌های بعد از انتخابات نداد و تمام تمرکزها بر روی این مهمان نامیمون شد .

مدعیان دیروز در مقابل یکه‌تازی کرونا سکوت کرده‌اند و در این ایام بحرانی که بیشتر از هرزمانی می‌طلبد نمایندگان همراه مردم باشند متاسفانه حضور کمرنگی دارند و با تعطیلی مجلس گویا در سطح شهر نیز حضور برخی آن‌ها کیمیا و نایاب شده است.

مدت زیادی از آخرین وعده‌هایی که داده اید نگذشته، هنوز مردم این شهر فراموش نکرده اند که شما چه وعده‌هایی برای آنها داده اید، امروز کجا هستید؟ چرا جایتان در بین مردم خالی است؟ چرا هیچ خبری از هیچ منتخب و نماینده‌ای در این بحران دیده نمی‌شود؟ مردم برای شما با وجود تمام سختی و‌ها و بحران‌ها سنگ تمام گذاشتند. امروز ثابت کنید که مردم ارومیه می‌توانند به نمایندگان فعلی و منتخبان در این دوره اعتماد کنند.

امروز مردم شهر ارومیه بیشتر از همیشه دوست دارند شاهد انجام وعده‌های شما باشند به میدان بیایید وبا این  کرونای لجام گسیخته مبارزه کنید ، مردم ازشما انتظار دارند مبادا این زمینه‌ای باشد برای ناامیدی آن‌هااز وعده‌هایتان که هنوز در گوش همه ما است و فراموش نکرده‌ایم.

هزینه‌های تبلیغاتی هنگفت که در ستادها انجام شد بی‌شک هنوز ته مانده‌ای از آن باقی است که در این بحران شیوع  کرونا صرف هزینه خرید اقلام بهداشتی در مناطق محروم باشد.

مردم مناطق محروم، همان مناطقی که در صف طولانی ایستادند تا شما را انتخاب کنند، پیشنهاد می‌کنیم  امروز در حمایت از آن‌ها در تهیه اقلام بهداشتی که واقعا تهیه این اقلام برای آنها سخت است حامی‌شان باشید، که حتی کمک به یک خانواده ار آنها‌ها هم می‌تواند موثر باشد،.

و کلام آخر اینکه ویروس کرونا یاد داد قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم، یاد داد انسان‌ها و جایگاهشان، جناح و تفکراتشان برای این ویروس فرقی ندارد که اگر بخواهد همه را مبتلا می‌کند، پس بیاید ما هم در جنگ با کرونا به آیین خودش عمل کنیم و با هر تفنکر و جایگاهی که داریم به مبارزه با ویروس برویم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید