20:32|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1398 - 12:02
کد خبر: 13866

منافعی که انتخاب اصلح را سخت می‌کند

از آنجا که رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین ابزار در دسترس برای آگاهی از رویدادهای اجتماعی و سیاسی است از این رو در صحنه حساس انتخابات نباید بخاطر منافع شخصی تریبون مطالبی شوند که عزت عمومی در آن جایی ندارد.
منافعی که انتخاب اصلح را سخت می‌کند

به گزارش سرویس پایش باریش نیوز، رسانه‌ها چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی باید به برخی از قوانین احترام بگذارند و به آن‌ها عمل کنند.   

با نزدیک شدن به زمان انتخابات اهمیت و ارزش این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز بیشتر شده و مردم اخبار مربوط به انتخابات را از منابع مختلفی دنبال می‌کنند که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از این منابع است.

در سال‌های اخیر و بالا رفتن کاربران برنامه‌های مجازی، تقریبا نیمی از افراد جامعه به اینترنت دسترسی داشته و کاربر شبکه‌های اجتماعی هستند که این امر نشان دهنده این است که افکار عمومی جامعه هرلحظه نظاره گر رفتارها و اقدامات کاندیداها و سیاستمداران است.

رسانه‌ها به عنوان قشر آگاه جامعه باید تخلفات انتخاباتی را به مراجع نظارتی گزارش کنند اما با این حال برخی از این افراد به راحتی چشم‌های خود را به روی بسیاری از مشکلات می‌بندند.

با فرا رسیدن زمان تبلیغات کاندیداها انتخاباتی برای حضور در مجلس یازدهم باید حساسیت رسانه برای معرفی فرد شایسته بیش از پیش شود اما متاسفانه در این شرایط حساس برخی ها به‌خاطر نفع شخصی در قبال دریافت مبلغ ناچیزی از کاندیداها، رسالت خود را زیر پا می‌گذارند و کار انتخاب اصلح را بیش از پیش برای شهروندان سخت‌تر می‌کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید