22:16|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1398 - 13:03
کد خبر: 12917
دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

رئیس هیات کاراته استان، نماینده فنی فدراسیون لیگ جهانی شد

جواد سلیمی رئیس کمیته داوران ایران و رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی به دعوت رئیس فدراسیون جهانی کاراته به عنوان رئیس داوران و نماینده فنی فدراسیون جهانی کاراته در لیگ جهانی کاراته وان روسیه شرکت می‌کند.
رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی، نماینده فنی فدراسیون لیگ جهانی شد

اسفندیار محمودی، دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز، در رابطه با حضور جواد سلیمی در لیگ جهانی کاراته وان روسیه اظهار کرد: جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران ایران و رئیس هیات کاراته استان که عضویت شورای داوران فدراسیون جهانی را نیز بر عهده دارد، به عنوان رئیس داوران و نماینده فنی فدراسیون جهانی(WKF) در لیگ کاراته وان روسیه حضور می‌یابد.

وی افزود: آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی کاراته با ارسال نامه ای از جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران کشورمان و عضو شورای داوران فدراسیون جهانی دعوت کرد تا به عنوان رئیس داوران و نماینده فنی فدراسیون جهانی کاراته در لیگ جهانی کاراته وان روسیه در این رقابت‌ها شرکت کند.

محمودی با اشاره به این مسابقات ادامه داد: این مسابقات که ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال ٢٠١٩ است ۱۲ تا ۱۴ مهر امسال در شهر مسکو برگزار می‌شود که از جایگاه مهمی در رشته کاراته برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: جواد سلیمی هم اکنون رئیس هیات کاراته آذربایجان‌غربی است و اواخر این هفته، مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی کاراته در ارومیه را میزبانی می کند.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی بیان کرد: مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی کاراته نیز از 28 تا 30 شهریور ماه 98 در ارومیه برگزار می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید