11:48|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1398 - 11:03
کد خبر: 11767
امام جمعه میاندوآب در گفت‌وگو با باریش:

مسئولان شعار رونق تولید را جدی بگیرند

اگر مسئولان کشور شعار رونق تولید در کشور را جدی بگیرند و به صورت عملی آن را در جامعه پیاده سازی کنند مشکلات موجود در کشور قابل حل خواهد شد.
مسئولان شعار رونق تولید را جدی بگیرند

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش، اظهار کرد: وضعیت موجود اقتصادی که در حال حاضر در کشور حاکم است آحاد مختلف مردم مخصوصا قشر ضعیف جامعه را با مشکل مواجه کرده است و مردم از ایجاد گرانی در جامعه گلایه‌مند هستند.
 وی افزود: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط موجود کشور سال جدید را به نام سال« رونق تولید» نام گذاری کرده است از این رو اگر شعار رونق تولید در کشور توسط مسئولین و مردم به صورت عملی پیاده سازی شود آثار بسیار مثبتی را در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: از آثار پیاده سازی شعار رونق تولید در کشور می‌شود به رفع بیکاری جوانان و بهبود وضعیت معیشت مردم اشاره کرد که در حال حاضر نیز بیکاری در کشور شامل تمام قشرهای جامعه بوده و این قضیه نگران کننده است. 
وی تصریح کرد: با اجرایی کردن شعار رونق تولید در کشور حتی سرانه درآمد دولت نیز افزایش خواهد یافت و وضعیت عمرانی و آبادانی کشور نیز برطرف می‌شود و همچنین اگر مسئولان این موضوع را جدی بگیرند و روی آن متمرکز شوند و رونق تولید را به درستی مدیریت و اجرا کنند مشکلات موجود حل خواهد شد.
وی در ادامه اشاره کرد: مردم در جامعه به چند گروه تقسیم شدند که گروهی از آنان سرمایه داران هستند دستور اسلام نیز این است که نباید سرمایه مردم راکت بماند سرمایه داران اگر مملکت خود را دوست دارند و خود را ایرانی می‌دانند باید سرمایه‌های خود را از بانک خارج کرده و به کار گیرند و در اختیار تولید قرار دهند تا مشکلات اقتصادی و تولیدی کشور کاهش یابد.  
حجت الاسلام حسن زاده افزود: بقیه مردم  نیز یک رسالت دارند و آن این است که هر کاری که در راستای بهبود معیشت  خود دارند را انجام دهند و قبول کنند امروزه پشت میز نشینی در جامعه جوابگوی مشکلات نیست جوانان باید در کنار تحصیلات خود به دنبال یادگیری یک حرفه کاربردی باشند و این عمل باید در دانشگاه‌ها نیز کار شود و با ایجاد کار آفرینی و اشتغال تا حد زیادی مشکلات آحاد مردم حل شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید