13:25|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1402 - 09:52
کد خبر: 18681
در پی بارش برف و برودت هوا؛

فعالیت برخی از مدارس آذربایجان غربی غیرحضوری شد

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در اطلاعیه های جداگانه ای از غیر حضوری شدن فعالیت مدارس دربرخی نقاط استان خبرداد.
فعالیت برخی از مدارس آذربایجان غربی غیرحضوری شد

به گزارش باریش نیوز، با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

 

با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه، روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

 

با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش نازلو شهرستان ارومیه، روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

 

با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش انزل شهرستان ارومیه، روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

 

با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نواحی یک و دو شهرستان ارومیه، روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود

 

با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش کوهسار شهرستان سلماس، روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین مدارس مقطع ابتدایی روستایی شهرستان سلماس نیز غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

 

با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در شهرستان ماکو، روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید