01:18|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 29 دی 1402 - 21:43
کد خبر: 18670
امام جمعه ارومیه؛

رای به افراد صالح مصداق تقوای سیاسی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مشارکت در انتخابات برای همگان واجب است و رای دادن به افراد صالح مصداق تقوای سیاسی است.
رای به افراد صالح مصداق تقوای سیاسی است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در ارومیه با تبریک ماه رجب و مناسبتهای این ماه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، گفت: نقش مردم در حکومت اسلامی و حیات جامعه اسلامی پر رنگ و پر عظمت است لذا مسئولان و همه مدیران باید قدردان ملت بزرگ و فهیم ایران باشند و بدانند هرگونه کوتاهی و کم کاری در خدمت به مردم، عذاب الهی را در پی دارد.

وی در ادامه افزود: همه باید در انتخابات پیش رو مشارکت کنند چرا که هم اکنون آمریکا و پیروانش تبلیغ برای عدم شرکت و تضعیف دستاوردهای بزرگ نظام  را در دستورکار دارند و تضعیف کار خوب، کار شیطان است.   

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز ۲بهمن و قیام مسلحانه مردم ارومیه در سال ۵۷ علیه رژیم شاهنشاهی، اظهار داشت: دوم بهمن یک روز مهم برای مردم ارومیه و این استان است لذا نباید بگذاریم این روز و اهداف قیام مسلحانه علیه رژیم طاغوت فراموش شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به تغییر  مجدد در شورای شهر ارومیه و حکم‌های صادر شده برای برخی از اعضای شورای اسلامی ارومیه از قاطعیت دستگاه قضایی استان، تقدیر کرد .

امام جمعه ارومیه افزود: تا دیروز یک عده‌ای متهم بودند و امروز به حکم دستگاه قضایی تبرئه شده‌اند؛ پس بر همه لازم است واقع بین و قانون مدار باشیم و به حکم دستگاه قضایی تمکین کنیم  و با بی‌قانونی جامعه و شهر را به التهاب نکشیم.  

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمنان در حال نقشه کشیدن برای کاهش جمعیت ایران هستند گفت: قدرت هر کشوری به نیروی انسانی و جوانان آن مملکت است چرا که وقتی جمعیت پیر شدند دیگر نیازی به لشکرکشی نیست و بر همین اساس باید به مساله ازدواج اهمیت بیشتری داده شود.

وی با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد جواد الائمه (ع) و حضرت علی (ع) اظهار کرد: در ماه رجب استغفار مهمترین اقدام است و اعتکاف هم دارای اهمیت خاصی است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید