10:14|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 23 آذر 1402 - 11:43
کد خبر: 18600

سرعت رانندگی در جاده های آذربایجان غربی ۳ کیلومتر بالاتر از میانگین کشوری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: سرعت رانندگی در جاده های استان، ۳ کیلومتر بالاتر از میانگین کشوری است.
سرعت رانندگی در جاده های آذربایجان غربی ۳ کیلومتر بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ایرج دست نشان در دیدار با مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و رئیس سازمان دیه استان با اعلام این خبر گفت: مشکل فرهنگی و عامل انسانی بزرگترین عامل بروز تصادفات در محورهای ارتباطی استان است  و باید برای ارتقا ی فرهنگ ترافیکی تلاش مضاعفی صورت پذیرد چراکه این موضوع نه تنها حوادث و ناگواری های اجتماعی بسیاری را به بار می آورد بلکه جبران خسارات امکان پذیر نیست.

 

وی با اشاره به افزایش سوانح جاده ای اضافه کرد: متاسفانه تعدادی از رانندگان بدلیل جرائم غیر عمد در زندان به سر می برند که تلاش می شود از طریق مشارکت صنوف بخش حمل و نقل جاده ای با برنامه ریزی برای  برگزاری جشن گلریزان گامی برای  آزادی این عزیزان برداریم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: هم اکنون در آستانه هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری قرار داریم با مشارکت صنوف تعدادی از رانندگان دارای جرائم غیرعمد را با همکاری ستاد دیه استان آزاد خواهیم کرد تا علاوه بر تمام مسئولیت های فنی و خدماتی در حوزه آسیب های اجتماعی و اشاعه فرهنگ خیریه نیز نقش خود را ایفا کنیم.

 

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با قدردانی از احساس مسئولیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای اشاعه فرهنگ حسنه آزادسازی زندانیان گفت: جامعه شاهد خدمات و تلاش های بی وقفه این مجموعه در خدمات رسانی به مردم بویژه در حوزه جاده ها و جابجایی مایحتاج مردم و همچنین مسافران است  و در کنار این حجم از کارها تلاش برای انجام کارهای خیر در این سطح قطعا اجر خروی بیشتری را خواهد داشت.

 

فتحی اضافه کرد: آزادی زندانیان اقدامی نیک برای صیانت از  آبروی مردم و زندانیان با جرائم غیرعمد است که زیبایی این کار نه تنها رضایت پروردگار را در پی خواهد داشت بلکه جامعه را به سمت همدلی بیشتر می‌کشاند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید