20:47|سه شنبه, اردیبهشت 11 ,1403
تاریخ انتشار: 01 دی 1397 - 10:35
کد خبر: 10964
به گزارش باریش:

کسب افتخار در جشنواره جوان خوارزمی توسط دانشگاه ارومیه 

طرح با عنوان ''سیستم تست و اندازه گیری دینامیک و ارتعاشات چرخ‌های آفرود با استفاده از سیستم ابتکاری داده برداری'' توسط محققین جوان استان آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه سوم و قرار گرفتن در بین 12 طرح برگزیده بیستمین جشنواره جوان خوارزمی در سطح کشور گردید.
کسب افتخار در جشنواره جوان خوارزمی توسط دانشگاه ارومیه 

به گزارش سرویس اجتماعی باریش، این طرح با عنوان ''سیستم تست و اندازه گیری دینامیک و ارتعاشات چرخ‌های آفرود با استفاده از سیستم ابتکاری داده برداری'' توسط محققین جوان استان آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه سوم و قرار گرفتن در بین 12 طرح برگزیده بیستمین جشنواره جوان خوارزمی در سطح کشور گردید.
 دکترعارف مردانی عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز ضمن اعلام این خبر افزود: این طرح با راهنمایی ایشان و توسط دکتر حمید تقویفر و دکترهادی تقویفر دانش آموختگان دکتری دانشگاه ارومیه به انجام رسیده است و از بین حدود 700 طرح کشوری ارائه شده به این جشنواره توانست به مرحله نهایی راه یافته و رتبه سوم را کسب کند. 
دانشیار گروه مکانیک بیوسیستم اضافه کرد: این طرح  در ارتباط با ارزیابی و طراحی ماشین‌های برون جاده‌ای کاربرد دارد که علاوه بر کسب جایزه نقدی ، مشمول تسهیلات بنیاد ملی نخبگان نیز شده و در تاریخ 26 آذر ماه طی مراسم  بیستمین جشنواره جوان خوارزمی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران توسط وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفته است.
  دکتر مردانی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: حمایت از تولید و تحقیقات جوانان این خطه از کشور بیش از پیش تقویت و منجر به شکوفایی استعدادهای فراوان آنها گردد. 
ارائه دهندگان طرح مزبور در قالب  شرکت دانش گستران ابزار آزما در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به فعالیت مشغول هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید