00:09|چهارشنبه, اردیبهشت 12 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آذر 1397 - 14:12
کد خبر: 10929
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

ارائه بسته ویژه حمایتی با عنوان یلدای محرومان برای مددجویان کمیته امداد

یلدای محرومان عنوان برنامه‌ای است که کمیته امداد برای حمایت از مددجویان در نظر گرفته و با همکاری اتحادیه آجیل فروشان، قنادان و اتحادیه میوه فروشان، بسته  ویژه شب یلدا برای مددجویان ارائه می‌شود.
ارائه بسته ویژه حمایتی با عنوان یلدای محرومان برای مددجویان کمیته امداد

عزیز سهندی با حضور در غرفه پایگاه خبری باریش نیوز، واقع در پارک جنگلی ارومیه اظهار کرد: در 8 ماه نخست سال جاری مددجویان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) با وجود مشکلات اقتصادی روزهای سختی را گذرانده‌اند اما علارغم این سختی‌ها نجابت خود را نشان داده‌ و این مشکلات را تحمل کردند.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه زمستانه در پارک جنگلی افزود: با برگزاری این نمایشگاه‌ها نشاط اجتماعی بین مردم ایجاد می‌شود اما در حال حاضر با توجه به شرایط بد اقتصادی اقشار کم درآمد جامعه قدرت خرید ندارند از این رو باید فضایی ایجاد شود تا تمامی مردم در کنار همدیگر مشارکت داشته و از شادی این فضاها بهره‌مند شوند.

سهندی با اشاره به فرارسیدن شب یلدا و برنامه کمیته امداد برای حمایت از مددجویان تصریح کرد: یلدای محرومان عنوان برنامه‌ای است که کمیته امداد برای حمایت از مددجویان در نظر گرفته و با همکاری اتحادیه آجیل فروشان، قنادان و اتحادیه میوه فروشان، بسته  ویژه شب یلدا برای مددجویان ارائه می‌شود.
وی اظهار کرد: در سال جاری نزدیک به 8 هزارو 400  فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد خواهد شد که برای 150 صنف کاری تسهیلات پرداخت می‌شود تا مددجویان بتوانند در فرصت‌های مختلف شغلی فعالیت کنند.
سهندی گفت: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته در نظر داریم از تولیدات مددجویان کمیته امداد نمایشگاهی با عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه کرده که به محض آمادگی، اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد به بحث فقر در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش فقر در جامعه، مددجویان کمیته امداد روز به روز افزایش می‌یابد و به لحاظ شرایط اقتصادی پیش آمده اثرات مخربی در زندگی مددجویان به وجود آمده اما علارغم این‌ها 35 درصد مشارکت‌های مردمی در سال جاری افزایش پیدا کرده است.
 وی بیان کرد: تمامی نهادهای دولتی در راستای ارتقاع وضعیت معیشتی مددجویان همکاری می‌کنند دولت تمامی بودجه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) را اختصاص داده است همچنین در 8 ماه سال جاری  140 میلیارد تومان از طرف دولت به صورت بلاعوض در بین مددجویان توزیع شده است. 
وی با اشاره به نقش خیرین در کمک رسانی به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: اصلی‌ترین شریک کمیته امداد خیرین هستند در 8 ماه نخست سال جاری 74 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده‌ و نقش بسزایی در حمایت از مددجویان دارند.
سهندی افزود: اقدامات امیدوارکننده‌ای در راستای حل مشکلات درمانی مددجویان کمیته امداد انجام گرفته است همچنین با مشارکت سپاه در زمینه ساخت و ساز مسکن نیزاقداماتی صورت گرفته که امیدواریم در سه سال آینده مددجویان کمیته امداد از نظر تأمین مسکن مشکلی نداشته باشند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید